Marek Kaleta jurorem w konkursie Indie Awards 2022
  • 0
  • 1
18.11.2022

Marek Kaleta jurorem w konkursie Indie Awards 2022

Marek Kaleta, design director w 180heartbeats + Jung v. Matt jako juror Indie Awards 2022 będzie oceniał zgłoszenia z całego świata w kategorii Creative – Print & Design. Konkurs organizowany jest przez The Network One – sieć niezależnych agencji.

Indie Awards to międzynarodowe nagrody skupione na pracy niezależnych agencji komunikacyjnych. Udział w konkursie to szansa na porównanie kampanii prężnie rozwijających się niesieciowych zespołów kreatywnych. Konkurs wyróżnia fakt, że wszyscy uczestnicy otrzymają informację zwrotną. Informację, jak jury oceniło zgłoszone prace pod kątem poszczególnych kryteriów w porównaniu do średniej oceny dla każdej z kategorii. W jury konkursu znajduje się reprezentacja agencji ze wszystkich kontynentów świata.

Do tegorocznej kapituły zaproszono Marka Kaletę

W 180heartbeats + Jung v. Matt odpowiada on za dział designu. Kaleta pracuje w branży reklamowej od niemal dziesięciu lat. Doświadczenie zawodowe zdobywał, pracując dla globalnych i lokalnych klientów takich jak Audi, Adidas, Google, Huawei, Discovery Channel, Eurosport, Canal+, Ballantine’s, Absolut, Ben & Jerry’s czy iTaxi.

Konkurs ma na celu podniesienie rangi sektora agencji niezależnych poprzez wyróżnianie talentów i nagradzanie ich osiągnięć. Nagrody przyznawane są za doskonałość, a nie za wielkość agencji. Zgłoszenia konkursowe 2022 są już zamknięte. Ceremonia wręczenia Indie Awards odbędzie się 8 grudnia w The Hickman Building w Londynie.

  • 1
Marek Kaleta (180heartbeats + JvM) jurorem Indie Awards 2022

Marek Kaleta (180heartbeats + JvM) jurorem Indie Awards 2022

18 listopada 2022

17 listopada 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.11.2022

Dawid Kaźmierczak wraz z Przestrzenią otwierają agencję digitalową Polot

Agencja działa od początku roku, ale jej istnienie ogłoszono oficjalnie 17 listopada. Ma na swoim koncie współpracę z takimi markami jak m.in. Storytel, SBM Label czy Meta. Głównym założeniem agencji jest tworzenie przyciągającej uwagę, błyskotliwej komunikacji, korzystając przy tym z wszystkich talentów i twórców digitalowych. Natywni, zafascynowani social mediami, świetnie znający popkulturę i umiejący korzystać z niej przy pracy dla marek – takie osoby tworzą Polot.