1 3 0 21.06.2023Kampania grillowa marki Kotlin – „Tribute dla Mistrzów Grilla”Kampania „Tribute dla Mistrzów Grilla” ma w lekki sposób mówić o znaczeniu wspólnych spotkań przy grillu. Dodatkowo marka ogłasza konkurs. Uczestnicy mają za zadanie nagrać zabawne wideo z grillem w roli głównej. Pozwoli im to odkryć w sobie jednego z sześciu nowych bohaterów marki Kotlin.
0 9 0 21.06.2023Inkluzywne perfumy Martyny Wojciechowskiej i firmy W.KrukFirma W.Kruk i Martyna Wojciechowska stworzyły autorską kolekcję perfum Freedom Air, Fire, Earth i Water. Charakterem i nazwami nawiązują do czterech żywiołów. Wśród nowości znalazły się także jedwabne chusty Freedom. Marka podkreśla, że perfumy mają charakter inkluzywny, czyli są neutralne płciowo.
0 1 0 21.06.2023Marka Somersby wystartowała z kampanią „Zapylamy z pomocą”Kampania edukacyjna „Zapylamy z pomocą” marki Somersby i Fundacji Pszczoła Musi Być szerzy wiedzę o zapylaczach i tworzy ogrody przyjazne owadom zapylającym w wybranych miejscach w Polsce.
0 1 0 20.06.2023Kondycja marki Bud Light ucierpiała po kontrowersjach wywołanych współpracą z transpłciową influencerkąKondycja marki Bud Light ucierpiała po kontrowersjach związanych ze współpracą z transseksualną influencerką. Nie poprawiła się mimo upływu kilku miesięcy, a nieprzychylni marce są konsumenci z obu stron sporu.
0 1 1 20.06.2023Coca-Cola przejmie wódkę Finlandia za 220 mln dol.Coca-Cola HBC za 220 mln dol. przejmie producenta wódki Finlandia, firmę Brown-Forman Finland Oy. Tym samym wzmocni swoje możliwości w zakresie zagospodarowania biznesowego większej liczby okazji do spożywania napojów.
1 1 0 20.06.2023„Domol przemawia do zaradnych” – kampania marki własnej RossmannaW najnowszej reklamie telewizyjnej marki Domol z portfolio Rossmanna każdy produkt marki to inny, charakterystyczny głos i osobowość, które podkreślają główne korzyści z jego stosowania. Na potrzeby produkcji została skomponowana autorska ścieżka dźwiękowa.
2 2 0 20.06.2023Kampania marki Pudliszki „Danie z dobrym składem? Pyk i gotowe!”Idea kreatywna „Danie z dobrym składem? Pyk i gotowe!” odwołuje się nie tylko do jakości dań, ale i prostoty w ich przygotowaniu, nawiązując do dźwięku otwierania słoika. Podkreśla, że dania marki mogą nam towarzyszyć w różnych sytuacjach: w domu, w akademiku czy na biwaku.
0 1 0 20.06.2023Rozstrzygnięcie przetargu marki HellenaPrzetarg marki Hellena na całościową obsługę z zakresu influencer marketingu wygrała agencja LoveBrands Group. Celem współpracy jest promowanie i wzmacnianie marki poprzez działania skierowane do influencerów oraz budowanie społeczności.
0 1 0 20.06.2023Trwa kampania scyzoryków VictorinoxKampania marki Victorinox pod hasłem „Mistrz każdej chwili – codzienne zastosowanie, niecodzienna jakość” promuje modele scyzoryków, które potrafią sprostać wyzwaniom życia codziennego.
0 1 0 20.06.2023Ruszyła rejestracja na V edycję EKG ReklamyPowraca EKG Reklamy, czyli wydarzenie branży reklamowej, które co roku gromadzi ponad 300 osób. Event skierowany do pracowników działów marketingu, promocji i HR odbędzie się 22 września w Krakowie oraz – po raz pierwszy w historii – 29 września w Warszawie.