Espresso

26 września 2022

25 września 2022

23 września 2022

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
23.09.2022

Bezpieczeństwo w sieci, cyberwojna, fake newsy tematami 22 Kongresu Profesjonalistów Public Relations

Po raz 22. w Rzeszowie spotkali się specjaliści branży public relations z całego kraju. Podczas konferencji, która miała miejsce 15 i 16 września, poruszone zostały takie zagadnienia jak dezinformacja i cyberbezpieczeństwo. Eksperci dyskutowali także o narzędziach wspomagających reagowanie w sytuacji kryzysu wizerunkowego oraz o cyberatakach, które dla firm stanowią poważne zagrożenie w dobie cyfryzacji.

  • 1
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
23.09.2022

W środowisku i po robocie – kampania Pracuj.pl

Od 19 września kandydaci i pracodawcy z całej Polski mogą śledzić najnowszą odsłonę kampanii „W środowisku Pracuj.pl”. Zwierzęcy bohaterowie, symbolizujący zawody i wyzwania spotykane na ścieżce kariery, powracają w animowanych spotach i w formie internetowych awatarów. Nowością towarzyszącą jesiennej kampanii jest inicjatywa „Po Robocie”. Pracuj.pl wraz z partnerami zachęcają do różnych form odpoczynku po pracy. Serwis promować się będzie także m.in. w sklepach sieci Biedronka w całej Polsce.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.09.2022

Laureaci E-Commerce Polska Awards 2022 ogłoszeni

Po raz 10. przyznano nagrody w konkursie E-Commerce Polska Awards, którego organizatorem jest Izba Gospodarki Elektronicznej. Tegoroczna edycja była rekordowa pod względem liczby zgłoszeń i najbardziej wyrównanej walki o zwycięstwo. Statuetki trafiły do firm i marek wyróżniających się wizją, innowacyjnym myśleniem i sukcesami e-biznesowymi. Główna nagroda Best In trafiła do Allegro Pay. Modivo i Przelewy24 otrzymały jubileuszowe wyróżnienia dla Marki Dekady oraz Partnera Dekady. Ze względu na wyrównaną walkę e-Izba przyznała aż 6 wyróżnień.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.09.2022

Jak zmienił się układ sił na rynku dyskontów w ciągu ostatniego roku?

Analiza zachowań przeszło 280 tys. osób robiących zakupy w dyskontach spożywczych wykazała, że w I półroczu br. sklepy Biedronki odwiedziło aż 93,5% z nich. Do tego jedna czwarta klientów tej sieci nie zaopatrywała się u konkurencji. Od stycznia do czerwca br. przeciętny konsument chodził do placówek Biedronki o 20,9% razy częściej niż rok wcześniej. W Netto najbardziej wzrósł ruch, bo o ponad połowę. Ponadto sieć zyskała najwięcej klientów w relacji rocznej. Aldi też istotnie zwiększył liczbę wizyt w swoich sklepach – o 37,7%. Lidl zaliczył spadek, jeśli chodzi o udział w całym ruchu w tym formacie – o 2,8 p.p. Co więcej, stracił 2,8% klientów i wykazał najmniejszy wzrost liczby wizyt.

Poprzednie Następne