ING w kampanii kładzie nacisk na „Strefę bezpieczeństwa" – zabezpieczenia w aplikacji Moje ING
  • 1
  • 1
23.11.2022

ING w kampanii kładzie nacisk na „Strefę bezpieczeństwa” – zabezpieczenia w aplikacji Moje ING

W nowej kampanii ING Bank Śląski promuje dodatkowe zabezpieczenia w „Strefie bezpieczeństwa” w aplikacji Moje ING. Zachęca odbiorców, by „robili swoje” bezpieczniej.

Spot „W dbaniu o bezpieczeństwo nie macie sobie równych” przedstawia codzienne sytuacje, w których ludzie – choćby prowizorycznie – starają się zapewnić sobie i bliskim bezpieczeństwo. Jeśli chodzi o cyberbezpieczeństwo, aż 71% Polaków uważa, że ma pewną wiedzę, jak zachować się w przypadku cyberataku. Dostrzega jednak w niej braki – respondenci oceniają ją jako średnią*.

Jednocześnie tylko 11% młodych ludzi w wieku 18–24 lat deklaruje, że zawsze czują się bezpiecznie w internecie.

Dlatego chcemy, aby klienci poczuli większą sprawczość. Pokazujemy im, jak łatwo sami mogą skorzystać z dodatkowych zabezpieczeń w „Strefie bezpieczeństwa”. Tak jak dbamy o wiele ważnych dla nas spraw, zadbajmy też sami lepiej o nasze finanse. „W dbaniu o bezpieczeństwo nie macie sobie równych” to nie tylko pochwała, ale też zachęta do robienia więcej i skorzystania z rozwiązań od ING – mówi Barbara Pasterczyk, dyrektor banku odpowiedzialna za komunikację marketingową.

W „Strefie bezpieczeństwa” w Moim ING można m.in.:

  • Skorzystać z weryfikacji behawioralnej. Raz włączona – cały czas dodatkowo wzmacnia bezpieczeństwo przed cyberoszustami.
  • Aktywować bezpłatną, dodatkową usługę CyberRescue.
  • Ustalać bezpieczne dla siebie limity i powiadomienia dla płatności oraz przelewów.
  • Ustalić metody autoryzacji płatności.
  • Tymczasowo zablokować kartę w aplikacji.

Z badań zleconych przez bank wynika, że Polacy są coraz aktywniejsi w internecie

Właśnie online częściej niż przedtem:

  • studiują lub pracują (59% badanych);
  • załatwiają sprawy urzędowe (54%);
  • kupują np. ubrania, ale również jedzenie (53%).

Pozostałe aktywności, takie jak rekreacja, poszukiwanie informacji, aktywności społeczne czy płatności także rozwinęły się online, choć większość osób korzystała z nich już przed pandemią.

Jednocześnie:

  • 70% Polaków uważa, że liczba cyberataków dziś wzrasta;
  • 44% badanych twierdzi, że padło ofiarą oszustwa online lub zna kogoś, kto doświadczył cyberataku.

Kreację kampanii przygotowała agencja Gong. Działania prowadzone są w radiu, internecie (digital i serwisy społecznościowe) i w formie bezpośredniej. Zakupem mediów zajął się Mullen Lowe Media Hub.

*Badanie ING Consumer Survey – cyberbezpieczeństwo” zostało zrealizowane przez Ipsos Holandia pomiędzy 28 października z 7 listopada 2022 r. Badanie wykonano na ogólnopolskiej, reprezentatywnej próbie Polaków, n=1003. Metoda badawcza: wywiady kwestionariuszowe wspomagane komputerowo (CAWI).

  • 1
zabezpieczenia w aplikacji

ING zachęca, by dbający o bezpieczeństwo włączyli też zabezpieczenia w aplikacji bankowej

23 listopada 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.11.2022

Konkurs na logotyp serwisu transakcyjnego PKS.pl

Spółka Małopolskie Dworce Autobusowe ogłasza konkurs na opracowanie logotypu serwisu transakcyjnego do sprzedaży biletów autobusowych PKS.pl. Konkurs ma charakter otwarty. Skierowany jest przede wszystkim do grafików, projektantów, artystów plastyków oraz studentów i absolwentów wyższych uczelni z całej Polski. Prace można składać do 9 grudnia do 13:00 w siedzibie organizatora. Dla autora zwycięskiego projektu przewidziana została nagroda pieniężna.