Zabezpieczenia w aplikacji przewagą ING - Marketing przy Kawie
ING w kampanii kładzie nacisk na „Strefę bezpieczeństwa" – zabezpieczenia w aplikacji Moje ING
  • 1
  • 1
23.11.2022

ING w kampanii kładzie nacisk na „Strefę bezpieczeństwa” – zabezpieczenia w aplikacji Moje ING

W nowej kampanii ING Bank Śląski promuje dodatkowe zabezpieczenia w „Strefie bezpieczeństwa” w aplikacji Moje ING. Zachęca odbiorców, by „robili swoje” bezpieczniej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55732 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

23 listopada 2022

  • 0
  • 1
  • 0
23.11.2022

Konkurs na logotyp serwisu transakcyjnego PKS.pl

Spółka Małopolskie Dworce Autobusowe ogłasza konkurs na opracowanie logotypu serwisu transakcyjnego do sprzedaży biletów autobusowych PKS.pl. Konkurs ma charakter otwarty. Skierowany jest przede wszystkim do grafików, projektantów, artystów plastyków oraz studentów i absolwentów wyższych uczelni z całej Polski. Prace można składać do 9 grudnia do 13:00 w siedzibie organizatora. Dla autora zwycięskiego projektu przewidziana została nagroda pieniężna.