0 2 0 0 0 16.03.202189% Polaków słyszało o prawie do odstąpienia od umowy, a 47% dokładnie wie, na czym ono polega. Badanie SW ResearchW ramach Światowego Dnia Praw Konsumenta obchodzonego 15 marca firma SW Research przyjrzała się znajomości prawa do odstąpienia od umowy kupna produktu przez Internet wśród Polaków. 89% Polaków słyszało o nim, ale tylko 47% wie, na czym to prawo polega.
0 1 0 0 0 15.03.2021Silversi w sektorze komunikacji marketingowej – webinar 24 marcaJak dokładnie wygląda sytuacja przedstawicieli silver generation na rynku pracy w marketingu? Jakie są potrzeby kwalifikacyjno-zawodowe tego pokolenia? Na te i inne pytania odpowiedzą eksperci 24 marca o godz. 14:00 w rozmowie online, organizowanej przez Sektorową Radę ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej.
0 2 0 0 0 15.03.2021Make TikToks Awards Poland – znamy nominowanychTikTok for Business ogłosił nominowanych w ramach „Make TikToks contest”. Konkurs skierowany był do pracowników branży marketingowej, a do wygrania są trzy nagrody, każda o wartości 60 tys. zł. Zwycięzców poznamy 17 marca. Gala odbędzie się w formie online.
0 1 0 0 0 15.03.2021Globalna agencja muzyczna Big Sync Music wchodzi do PolskiBig Sync Music – globalna agencja licencjonowania muzyki, współpracująca m.in. z markami Unilever, Lipton i Google – utworzyła oddział w Warszawie. Warszawskie biuro rozszerza globalny zasięg działania tej kreatywnej agencji muzycznej, łącząc lokalizacje w Los Angeles, Nowym Jorku, Londynie, Paryżu, Hamburgu, Singapurze i Sydney.
0 1 0 0 0 15.03.2021Lego odchodzi od plastikuLego zamierza zrezygnować z plastiku – podaje „Rzeczpospolita”. Na początek znikną plastikowe opakowania, w które wkładane są klocki. Producent plastikowych klocków zamierza jednak w przyszłości zupełnie zrezygnować z plastiku.
0 8 0 0 0 15.03.2021Żywność w sklepach internetowych podrożała w ciągu roku o 6%. Raport ASM Sales Force AgencyW pandemii Polacy kupują żywność przez Internet. W lutym 2021 r. ceny produktów spożywczych w e-commerce wzrosły w skali roku o ponad 6% – pokazuje raport „Koszyk zakupowy” autorstwa ASM Sales Force Agency. Ceny w internetowych sklepach spożywczych są wyższe od tych w placówkach stacjonarnych od wielu miesięcy.
0 1 0 0 0 15.03.2021InPost zamierza kupić 100% udziałów we francuskim Mondial RelayInPost planuje akwizycję Mondial Relay, francuskiej platformy dostaw przesyłek e-commerce, za około 565 mln euro (około 2,6 mld zł). Tym samym polska firma ma znacząco rozszerzyć zakres działalności, przyspieszając rozwój międzynarodowy oraz umocnić pozycję czołowego gracza na europejskim rynku dostaw dla e-commerce.
0 1 0 0 0 15.03.2021Homo quaranticus chodzi w dresie, szuka maseczki dla psa i hoduje truskawki, czyli czym żyli polscy internauci w 2020 r. Analiza SentiOneW minionym roku głównymi tematami rozmów w Internecie były zakupy online, Netflix, dres i praca z domu – wynika z raportu SentiOne. Co ciekawe, o tej ostatniej znacznie częściej rozmawiano, niż faktycznie ją wykonywano. Zaskoczeniem może być również ogromny wzrost zainteresowania siecią klubów fitness Zdrofit w okresie zamknięcia siłowni – rozmawiano o niej pięć razy częściej niż przed pandemią.
1 4 0 0 2 15.03.2021Borys Szyc przechodzi na roślinne w kampanii AlproMarka Alpro rozpoczęła kampanię, w której kieruje przekaz do stawiających pierwsze kroki w przejściu na roślinną dietę. W tej roli na ekranie pojawia się Borys Szyc, który dość nieporadnie próbuje zrobić roślinne smoothie czy dolać napój owsiany do kawy. Wszystko to dzieje się pod czujnym okiem ambasadorki marki, Darii Ładochy, która jako specjalistka od roślinnej diety pomaga aktorowi w urozmaicaniu menu.
0 1 0 0 0 15.03.2021UOKiK wydał zgodę na przejęcie Tesco przez właściciela NettoPrezes UOKiK wydał zgodę na przejęcie Tesco Polska przez Salling Group – właściciela sklepów Netto. Koncentracja nie doprowadzi do ograniczenia konkurencji.