Największa kampania przeprowadzona przez HBO opłaciła się. „Ród Smoka” przyciągnął rekordową liczbę widzów. Wymagało to jednak nie lada budżetu i przede wszystkim – lat planowania.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
„Ród Smoka” przenosi widzów w czasy dwieście lat przed wydarzeniami z „Gry o Tron”. Dla HBO ta produkcja jest czymś więcej niż odcinanie kuponów od serialu pełnego seksu, przemocy i smoków. To szansa na stworzenie unikatowego serialowego uniwersum, które – jak się okazuje – nadal interesuje widzów.
Prawie 10 mln osób…
Właśnie tylu Amerykanów zdecydowało się na obejrzenie pierwszego odcinka nowej serii.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.