Czy reklama Shopee irytuje sztuczną inteligencję? - Marketing przy Kawie
Czy reklama Shopee irytuje sztuczną inteligencję? Sprawdził to Kantar
  • 0
  • 1
12.05.2022

Czy reklama Shopee irytuje sztuczną inteligencję? Sprawdził to Kantar

Od kilku tygodni widzimy i słyszymy reklamę platformy zakupowej Shopee, zrealizowaną w rytmie znanej wielu rodzicom piosenki „Baby Shark”. Ze względu na wszechobecność reklama zwróciła uwagę zarówno konsumentów, jak i branży marketingowej. Zdania na jej temat są podzielone. Kantar Polska, wykorzystując sztuczną inteligencję, sprawdził wpływ reklamy na markę.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55732 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

12 maja 2022

11 maja 2022