Miś Uszatek w kampanii Tatuum - Marketing przy Kawie
Miś Uszatek w kampanii Tatuum
  • 2
  • 7
3.12.2021

Miś Uszatek w kampanii Tatuum

Marka Tatuum ruszyła z kolejną odsłoną kampanii relaunchowej Tadaam, której zadaniem jest dotarcie do nowej grupy konsumentów. W grudniu marka będzie prowadzić działania online, których głównym bohaterem będzie Miś Uszatek.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55930 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

3 grudnia 2021