Miś Uszatek w kampanii Tatuum
  • 2
  • 7
3.12.2021

Miś Uszatek w kampanii Tatuum

Marka Tatuum ruszyła z kolejną odsłoną kampanii relaunchowej Tadaam, której zadaniem jest dotarcie do nowej grupy konsumentów. W grudniu marka będzie prowadzić działania online, których głównym bohaterem będzie Miś Uszatek.

Aktywności promują limitowaną kolekcję marki, w której występuje bohater dzieciństwa wielu pokoleń Polaków. Tatuum sięga po ikonę polskiej popkultury, by podkreślić polskie korzenie marki i jej lokalność – zarówno brand, jak i bohater serii animowanych filmów sprzed lat pochodzą z Łodzi.

Kolekcja z Misiem o klapniętym uszku pojawiła się w sklepach stacjonarnych i online 1 grudnia. Znalazły się w niej modele ubrań damskich i męskich oraz po raz pierwszy w historii marki dziecięcych ubranek w stylu mini me.

Na kampanię składają się trzy filmy emitowane w Internecie oraz sesja zdjęciowa. Kampania będzie prowadzona w kanałach własnych marki, w sklepach oraz w szerokozasięgowych kanałach online – na Instagramie, Facebooku, YouTube. Będą jej także towarzyszyły działania PR.

Koncepcja kreatywna: Creative Sec Newgate CEE prowadzony przez Joannę Poniatowską. Dyrektorką kreatywną jest Agata Rychlik. Reżyserem spotów został Hasenien Dousery, sesję zdjęciową przygotowała fotografka Dorota Szulc. Za produkcję odpowiadała agencja New Order Warsaw. Po stronie marki w przygotowaniu kampanii udział brali: Marta Najbert-Sykulska (dyrektor marketingu), Klaudyna Zygał (dyrektor kreatywna) oraz Rafał Gmerek (główny projektant marki).

  • 7
Miś Uszatek

Miś Uszatek został bohaterem kampanii marki Tatuum

3 grudnia 2021