„Cóż, że ze Szwecji. Zapłać Klarną w polskich sklepach” – kampania
  • 0
  • 2
3.10.2022

„Cóż, że ze Szwecji. Zapłać Klarną w polskich sklepach” – kampania

Pochodzący ze Szwecji bank detaliczny i dostawca usług płatniczych Klarna rozpoczyna dwutygodniową kampanię. Promuje w niej polskie marki z branży mody, które oferują jego płatności.

Hasło kampanii – „Cóż, że ze Szwecji. Zapłać Klarną w polskich sklepach” – zawiera znany w Polsce łamaniec językowy. Nawiązuje on do szwedzkich korzeni firmy, a jednocześnie podkreśla jej zaangażowanie we wsparcie lokalnych merchantów.

Na polskim rynku Klarna działa od 2021 r., oferując:

  • odroczone płatności („Zapłać za 30 dni”) w 4 tys. sklepów internetowych;
  • bezpłatną aplikację zakupową, która umożliwia śledzenie zamówień i dostaw, ułatwia dokonywanie zwrotów i śledzenie spadków cen.

Jednym z celów Klarny jest wspieranie wzrostu jej partnerów biznesowych poprzez dostarczanie narzędzi e-commerce oraz realizowanie wspólnych działań marketingowo-promocyjnych. Marki, które są promowane w aktualnej kampanii, to:

  • Reserved,
  • Sinsay,
  • Ania Kuczyńska,
  • Local Heroes,
  • Moliera2,
  • House,
  • Balagan,
  • Lebrand.

Działania trwają w internecie, na nośnikach zewnętrznych oraz w kanałach własnych Klarny i jej partnerów. Koncepcję kreatywną przygotowali: Agnieszka Twaróg (B2C marketing manager) i Bartosz Kwiatek (country marketing manager) z firmy Klarna Polska. Działania komunikacyjnie będzie wspierać Havas PR Warsaw.

  • 2
„Cóż, że ze Szwecji. Zapłać Klarną w polskich sklepach” – kampania

„Cóż, że ze Szwecji. Zapłać Klarną w polskich sklepach” – kampania

„Cóż, że ze Szwecji. Zapłać Klarną w polskich sklepach” – kampania

Tomasz

2 miesiące temu

i cóż, że nie wiadomo czym w zasadzie jest Klarna
i cóż, że nie wiadomo dlaczego mielibyśmy płacić Klarną (korzyści, przewagi)

Rozwiń komentarze

3 października 2022

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 2
3.10.2022

Rosnące koszty utrzymania podkopują nasze proekologiczne nawyki zakupowe

W 2022 r. w międzynarodowym badaniu Kantar udział osób najbardziej zaangażowanych w kwestie zrównoważonego rozwoju zmniejszył się o 4% w porównaniu z latami 2021 i 2020. Jednocześnie udział osób nieprzejmujących się kwestiami ekologii wzrósł o 7% i obecnie stanowi 44% globalnej populacji. Skurczenie się tej pierwszej grupy występuje powszechnie. Największe spadki jej liczebności zaobserwowano w Hiszpanii (-8%), Portugalii (-5%), Irlandii (-5%) i Indiach (-5%). Z kolei we Francji, Stanach Zjednoczonych i Kolumbii odnotowano albo brak zmian, albo wręcz wzrost udziału tych konsumentów w całej populacji.