Tatuum z Misiem Uszatkiem na święta - Marketing przy Kawie
Druga kolekcja Tatuum z Misiem Uszatkiem
  • 1
  • 3
23.11.2022

Druga kolekcja Tatuum z Misiem Uszatkiem

Dlaczego Miś Uszatek? Bo zarówno bajkowy bohater, jak i marka odzieżowa Tatuum pochodzą z Łodzi. Kolekcja z misiem i jego przyjaciółmi jest dostępna od 15 listopada. Marka promuje ją spotami online w świątecznym klimacie. Kampanię prowadzi wspólnie z firmą Klarna (płatności odroczone), której jest partnerem.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55472 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

23 listopada 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.11.2022

Konkurs na logotyp serwisu transakcyjnego PKS.pl

Spółka Małopolskie Dworce Autobusowe ogłasza konkurs na opracowanie logotypu serwisu transakcyjnego do sprzedaży biletów autobusowych PKS.pl. Konkurs ma charakter otwarty. Skierowany jest przede wszystkim do grafików, projektantów, artystów plastyków oraz studentów i absolwentów wyższych uczelni z całej Polski. Prace można składać do 9 grudnia do 13:00 w siedzibie organizatora. Dla autora zwycięskiego projektu przewidziana została nagroda pieniężna.