Druga kolekcja Tatuum z Misiem Uszatkiem
  • 1
  • 3
23.11.2022

Druga kolekcja Tatuum z Misiem Uszatkiem

Dlaczego Miś Uszatek? Bo zarówno bajkowy bohater, jak i marka odzieżowa Tatuum pochodzą z Łodzi. Kolekcja z misiem i jego przyjaciółmi jest dostępna od 15 listopada. Marka promuje ją spotami online w świątecznym klimacie. Kampanię prowadzi wspólnie z firmą Klarna (płatności odroczone), której jest partnerem.

Stroje Tatuum z Misiem Uszatkiem były już dostępne w grudniu ubiegłego roku. Teraz jednak do misia z opowiadań Czesława Janczarskiego dołączają jego przyjaciele: zajączek, piesek, prosiaczek oraz ich bliscy. Wszystko po to, by podkreślić główny przekaz kampanii: „Ważne momenty świętuj z Bliskimi”. Jest to również dwudziesta piąta kolekcja kapsułowa na przypadające w tym roku 25-lecie marki.

Modele z sentymentalnymi motywami Misia Uszatka i jego przyjaciół przygotowano dla całej rodziny. Wśród strojów są m.in. bluzy i piżamy zaprojektowane w trendzie „mini me” (ten sam projekt dla dorosłego i dziecka). W kolekcji pojawiły się również maskotki, biżuteria, czapki, skarpetki, akcesoria, a nawet misiowy papier do pakowania prezentów.

Kampania promująca tę limitowaną kolekcję prowadzona jest wspólnie z Klarną. Szwedzki fintech po raz kolejny podejmuje działania marketingowe wspólnie z firmą odzieżową, która oferuje jego płatności.

Działania obejmują internet, kanały własne Klarny oraz marki Tatuum. Dodatkowo w największych centrach handlowych w kraju powstają tymczasowe sklepy (pop-up stores). Prezentowane są w nich ubrania z kapsułowej kolekcji. Cała przestrzeń wizualnie nawiązuje do pokoju bajkowego bohatera.

Pierwszy z nich został zaprezentowany w Galerii Krakowskiej (18–19 listopada). Kolejne będzie można odwiedzić w Arkadii (25–26 listopada), Wroclavii (2–3 grudnia) oraz Galerii Mokotów (10–11 grudnia).

  • 3
Przedświąteczna kolekcja Tatuum z Misiem Uszatkiem i jego przyjaciółmi

Przedświąteczna kolekcja Tatuum z Misiem Uszatkiem i jego przyjaciółmi

Przedświąteczna kolekcja Tatuum z Misiem Uszatkiem i jego przyjaciółmi
Przedświąteczna kolekcja Tatuum z Misiem Uszatkiem i jego przyjaciółmi

 

23 listopada 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.11.2022

Konkurs na logotyp serwisu transakcyjnego PKS.pl

Spółka Małopolskie Dworce Autobusowe ogłasza konkurs na opracowanie logotypu serwisu transakcyjnego do sprzedaży biletów autobusowych PKS.pl. Konkurs ma charakter otwarty. Skierowany jest przede wszystkim do grafików, projektantów, artystów plastyków oraz studentów i absolwentów wyższych uczelni z całej Polski. Prace można składać do 9 grudnia do 13:00 w siedzibie organizatora. Dla autora zwycięskiego projektu przewidziana została nagroda pieniężna.