Marki we współpracach wizerunkowych. Jak działania crossowe mogą zwiększyć zaangażowanie odbiorców i potencjał sprzedażowyMarki we współpracach wizerunkowych. Jak działania crossowe mogą zwiększyć zaangażowanie odbiorców i potencjał sprzedażowyMarki we współpracach wizerunkowych. Jak działania crossowe mogą zwiększyć zaangażowanie odbiorców i potencjał sprzedażowyMarki we współpracach wizerunkowych. Jak działania crossowe mogą zwiększyć zaangażowanie odbiorców i potencjał sprzedażowy
Choć to nie zawsze oczywiste, możecie do siebie pasować (źr. il. Sundose)

Marki we współpracach wizerunkowych. Jak działania crossowe mogą zwiększyć zaangażowanie odbiorców i potencjał sprzedażowy

Marki we współpracach wizerunkowych. Jak działania crossowe mogą zwiększyć zaangażowanie odbiorców i potencjał sprzedażowy
Dominika Borowicz

Dominika Borowicz

-

communications & PR manager, Sundose

Dominika Borowicz

Dominika Borowicz

communications & PR manager
Sundose

Ekspert w dziedzinie komunikacji, kreatywna głowa, miłośniczka brandingu budzącego emocje. Influencer marketing zamienia w narzędzie sprzedażowe, niemożliwe w możliwe, a pracę w przyjemność.

Czy pizza może mieć coś wspólnego z gumą do żucia? Tak. Mimo że to dwa odrębne produkty, są komplementarne. Sięgasz po nie w parach i wzajemnie się one uzupełniają. A gdyby połączyć siłę obu produktów, podkreślić ich wspólne znaczenie, dopasowanie i wartość dodaną wynikającą z używania ich w parze? Jest duża szansa na to, że mieszanka przyciągnie uwagę odbiorców. Tak właśnie potrafi działać współpraca crossowa.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja