Co promuje spot z toczącymi się kłębkami wełny? Powrót Burgera Drwala w McDonald’s
  • 1
  • 2
23.11.2022

Co promuje spot z toczącymi się kłębkami wełny? Powrót Burgera Drwala w McDonald’s

Od 23 listopada w McDonald’s ponownie dostępny jest Burger Drwala. Zimowy klasyk wraca do oferty w pięciu wariantach. Na użytek kampanii lokal sieci w Ustroniu zaaranżowano w taki sposób, aby wyglądał jak wydziergany na drutach. W spocie natomiast toczą się olbrzymie, kolorowe kłębki wełny.

Powrót Burgera Drwala oznacza w tym roku 5 dostępnych wariantów: klasyczny, podwójny, z kurczakiem, z żurawiną (do 20 grudnia) oraz na ostro (od 21 grudnia). W menu pojawią się również zakręcone frytki z sosem śmietanowym. Poza tym w połowie stycznia fani Drwala mogą liczyć na noworoczną niespodziankę.

Jak co roku – powrotowi tego burgera towarzyszy kampania ukazująca lepszą stronę zimy. Czy da się zrobić Maka z włóczki? Okazuje się, że tak. W Ustroniu powstał lokal McDonald’s, który wygląda jak wydziergany na drutach. Można go odwiedzać między 21 a 27 listopada.

Już niebawem w aplikacji mobilnej użytkownicy biorący udział w programie lojalnościowym MojeM Nagrody będą mogli zdobyć gadżety z kolekcji Drwala. Wśród nich swetry, czapki, szaliki, włóczki z szydełkami czy kocyki.

W ramach kampanii zaplanowano emisję w telewizji 30-sekundowego spotu nagranego w Ustroniu. Uzupełnieniem są działania obejmujące m.in. aplikację, media online i tradycyjne oraz reklamę OOH.

Za strategię, kreację oraz realizację kampanii odpowiada agencja DDB, która produkcję spotu powierzyła Papaya Films. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD. Obsługa social media – Dentsu Creative (Isobar). Działania PR prowadzone są przez agencję 24/7Communication.

  • 2
Powrót Burgera Drwala 1

Powrót Burgera Drwala i „włóczkowy” lokal w Ustroniu

Powrót Burgera Drwala

23 listopada 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.11.2022

Konkurs na logotyp serwisu transakcyjnego PKS.pl

Spółka Małopolskie Dworce Autobusowe ogłasza konkurs na opracowanie logotypu serwisu transakcyjnego do sprzedaży biletów autobusowych PKS.pl. Konkurs ma charakter otwarty. Skierowany jest przede wszystkim do grafików, projektantów, artystów plastyków oraz studentów i absolwentów wyższych uczelni z całej Polski. Prace można składać do 9 grudnia do 13:00 w siedzibie organizatora. Dla autora zwycięskiego projektu przewidziana została nagroda pieniężna.