Direct mail skłania nas do zakupów - Marketing przy Kawie
Direct mail skłania nas do zakupów – badanie ARC Rynek i Opinia
  • 0
  • 4
24.11.2022

Direct mail skłania nas do zakupów – badanie ARC Rynek i Opinia

Polacy lubią i cenią reklamy w formie drukowanej na papierze. Direct mail, czyli materiały reklamowe dostarczane bezpośrednio do skrzynki, przykuwają uwagę i skłaniają do działania. Takie wyniki przynosi tegoroczna edycja cyklicznego badania „Stosunek Polaków do drukowanych materiałów reklamowych”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55852 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

23 listopada 2022