0 1 0 15.06.2023Canal+ i Grupa Kino Polska z przetargiem na wspólnego brokera reklamowegoCanal+ i Grupa Kino Polska ogłosiły wspólny przetarg na brokera. Ma zająć się sprzedażą reklam na 20 kanałach telewizyjnych, sponsoringu, projektów specjalnych i oferty online.
1 1 0 15.06.2023„Płyniemy z wiatrem” – Pazura i Orleański promują energetykę wiatrową15 czerwca, w Światowy Dzień Wiatru miała miejsce premiera spotu promującego energetykę wiatrową. Wystąpili w nim ambasadorzy akcji – Cezary Pazura i Paweł Orleański.
0 2 0 15.06.2023Ogłoszono jury Effie Awards Poland 2023. Przewodniczącą została Magdalena KotlarczykSzefowa polskiego oddziału Google pokieruje pracami jury Effie Awards Poland 2023. W jego skład weszło ponad 200 ekspertek i ekspertów z branży marketingu i reklamy. Trzydzieści kategorii konkursowych zostało podzielonych na 14 grup, w ramach których pracować będzie gremium jurorskie.
0 3 0 15.06.2023AI – partner czy wróg PR? – badanie DfusionBlisko 70% ekspertów od komunikacji ma pozytywne nastawienie do AI, a 30% już dziś z niej korzysta. Zdecydowana większość bardziej niż bezrobocia z powodu AI obawia się dezinformacji. Tak wynika z badania Dfusion Communication.
1 1 0 14.06.2023Pierwsze mieszkanie nie musi być dla teściowej – przekonują salony AgataAmbasadorzy marki Agata – Małgorzata Socha, Ewa Kasprzyk i Tomasz Pągowski znów wkraczają do akcji. Tym razem podpowiadają młodym klientom, jak najlepiej urządzić mieszkanie i jakie dodatki dobrać. W nowej reklamie telewizyjnej Gosia żartobliwie mówi, że pierwsze mieszkanie jest dla teściowej, drugie dla przyjaciół, a trzecie dla siebie. Marka podkreśla jednak, że już z pierwszego mieszkania można być zadowolonym.
0 1 0 14.06.2023Inflacja odczuwalna dla 71 proc. Polaków – wyniki badania Mindshare PolskaAgencja mediowa Mindshare zbadała, jak wygląda inflacyjna codzienność Polaków. Najnowszy raport „Monitoring zmian w stylu życia” pokazuje, że nie tylko pandemia znacząco wpłynęła na zachowania i decyzje konsumentów. Aż 71 proc. badanych równie mocno odczuwa skutki inflacji. Jakie nawyki utrwalił COVID-19, a jakie nowe tendencje można zaobserwować?
0 3 0 14.06.2023Co czwarty Polak urlop spędzi w domu – Barometr ProvidentaPołowa osób, które w tym roku rezygnują z letnich wojaży, wskazuje że przyczyną jest brak potrzebnych funduszy. Ci, którzy zaplanowali podróż na najbliższe miesiące, najchętniej odwiedzą polskie morze. Tak wynika z cyklicznego badania Barometr Providenta.
0 1 0 14.06.2023Samsung Ads Europe i DoubleVerify ogłosiły wyniki pomiaru viewabilitySamsung Ads Europe, reklamowa dywizja Samsunga oraz DoubleVerify, platforma zajmująca się pomiarem danych dotyczących mediów digital, ogłosiły wyniki pomiaru viewability CTV na Samsung TV Plus.
1 1 0 14.06.2023„Z zasięgiem T-Mobile nigdy nie jesteś w lesie” – nowa kampania T-Mobile na kartęW najnowszej kampanii promującej ofertę na kartę T-Mobile pokazuje, że z dala od cywilizacji można korzystać z dobrodziejstw internetu.
0 3 0 14.06.2023Apple utrzymuje swój status najcenniejszej marki na świecie w rankingu Kantar BrandZMarka Apple utrzymała swój status jako najcenniejsza marka świata już drugi rok z rzędu. Microsoft wyprzedził Amazon i dołączył do pierwszej trójki wraz z Google. McDonald’s zaś to najcenniejsza marka spoza sektora technologii. Ukazał się ranking najcenniejszych marek świata BrandZ za rok 2023.