0 6 0 0 0 4.03.2021„To Ty zapłacisz” – branża OOH rozpoczęła akcję wyrażającą niezgodę na podatek od mediówBranża outdoorowa rozpoczęła własną komunikację, wyrażając niezgodę na planowany podatek mediowy od przychodów z reklam. Przekonuje w niej, że jego wprowadzenie zrujnuje branżę i odbije się na konsumentach.
1 1 0 0 0 4.03.2021„Mam plan na szczęście” – kolejna odsłona kampanii ProvidentaProvident Polska wystartował z kolejną odsłoną kampanii opartej na przeboju z 2000 r. W nowych spotach marka koncentruje się na pozytywnych emocjach, jakich podczas pandemii mogą dostarczyć proste plany.
0 1 0 0 1 3.03.2021Wynagrodzenia w branży komunikacji marketingowej – wnioski z badania płac i stawek 2021Coroczne badanie wynagrodzeń w sektorze komunikacji marketingowej, prowadzone przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, w 2021 r. objęło łącznie 75 firm i marek. Analiza danych płacowych o 5328 pracownikach potwierdziła liczebną przewagę kobiet w sektorze, a jednocześnie określiła poziom nierówności płac pomiędzy płciami. W zestawieniu pojawiły się także wyceny nowych stanowisk, m.in. z obszaru e-commerce i UX.
0 1 0 0 0 3.03.2021Startuje 9 edycja konkursu e-Commerce Polska AwardsJuż po raz dziewiąty firmy z branży e-commerce mają szansę zdobyć tytuł laureata konkursu e-Commerce Polska Awards, organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Zgłoszenia można wysyłać w terminie do 14 maja 2021 r..
0 1 0 0 0 3.03.2021Biznesowy rynek spotkań i komunikacji – Konferencja MCCT już w marcuOd 23 do 26 marca 2021r. w formule online będzie trwała bezpłatna konferencja Meeting Communication Collaboration Trends. MCCT to nowa inicjatywa, obejmująca swoją tematyką szeroko pojęty rynek miejsc spotkań, komunikacji oraz pracy grupowej.
0 1 0 0 0 3.03.2021Coca-Cola wybrała 24/7Communication do obsługi korporacyjnejCoca-Cola w Polsce rozpoczęła współpracę z agencją 24/7Communication. Agencja wesprze firmę w działaniach z zakresu komunikacji korporacyjnej.
0 1 0 0 0 3.03.2021Airbnb tnie wydatki na performance marketingSerwis Airbnb zapowiedział, że na stałe obniży kwotę, którą inwestuje w marketing, po zmniejszeniu swoich wydatków o ponad połowę podczas spowolnienia wywołanego przez Covid-19. Przy czy nadal chce generować 95% tego samego ruchu internetowego, co rok wcześniej.
0 1 0 0 0 3.03.2021Dariusz Michalczewski ostatecznie wygrywa z firmą FoodCare w Sądzie NajwyższymSąd Najwyższy w Warszawie wydał wyrok w procesie o prawo do używania oznaczenia Tiger, który toczył się pomiędzy Dariuszem Michalczewskim a spółką FoodCare. Sąd jednoznacznie potwierdził, że prawo do korzystania z oznaczenia dla napojów energetycznych ma wyłącznie pięściarz lub podmioty przez niego upoważnione.
0 1 0 0 0 3.03.2021UOKiK zobowiązał Pocztę Polską do zmiany praktykPrezes UOKiK zobowiązał Pocztę Polską do zmiany stosowanych praktyk. Spółka mogła wykorzystywać swoją pozycję rynkową, aby zniekształcać konkurencję – uważa urząd. Przyjęte zobowiązanie ma pozwolić niezależnym operatorom pocztowym na uczciwą rywalizację z rynkowym potentatem.
0 3 0 0 0 3.03.2021Bodyform z wirtualną wystawą na temat endometriozyBodyform – marka artykułów higienicznych dla kobiet, rozpoczęła kampanię „Pain Stories”. Porusza w niej stosunkowo mało znany temat endometriozy. Chce w ten sposób zachęcić kobiety do mówienia o bólu, bo mogą dzięki temu skrócić czas diagnozy.