Cold Waves by Porsche – turniej i kampania - Marketing przy Kawie
Cold Waves by Porsche – zawody surferskie i kampania reklamowa
Advertisement
  • 1
  • 1
25.04.2024

Cold Waves by Porsche – zawody surferskie i kampania reklamowa

Cold Waves by Porsche, czyli zawody cold water surfingu odbyły się pod hasłem „We the Wave”. To ukłon w stronę społeczności surferskiej. Kampania obejmuje także element teaserowy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56308 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

25 kwietnia 2024

  • 0
  • 3
  • 0
25.04.2024

Do inwestycji w zrównoważony rozwój motywuje prawo i presja rynku, rzadziej troska o środowisko – badanie Banku BNP Paribas

Jedna trzecia firm ma już za sobą pierwsze inwestycje w zrównoważony rozwój. Kolejne 10% dołączy do tego grona w następnych trzech latach. Tak wynika z badania Banku BNP Paribas, przeprowadzonego wśród małych, średnich i dużych przedsiębiorstw działających w Polsce. Najczęściej inwestowano do 5 mln zł, choć nie brakuje firm, które wydały na ten cel nawet 10 mln zł i więcej.