Pepsi wystartowało z kampanią „Thirsty for more"
  • 1
  • 1
18.04.2024

Pepsi wystartowało z kampanią „Thirsty for more”

Marka Pepsi rozpoczęła kampanię marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeprowadziła największą zmianę logo i identyfikacji od ponad czternastu lat.

Nowy design charakteryzuje odważna czcionka, żywa paleta kolorów oraz charakterystyczne, pulsujące tło. Odświeżone logo ma podkreślać zarówno nowoczesny, jak i kultowy styl napojów z lat 70. i 80. Marka zdecydowała się także wprowadzić do swojej identyfikacji wizualnej elementy digitalowe: ruch i animacje, które nadają całości dynamizmu oraz skojarzeń z rytmem i energią. Ma to odzwierciedlać wartości marki – otwartość i nieograniczoną radość.

– Ideą naszej kampanii jest dostarczenie konsumentom pozytywnych emocji, aby mogli wspólnie z nami świętować kluczowy moment – globalny rebranding marki. Wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom, chcemy dawać możliwość:

  • doświadczania tego, czym dla nas jest Pepsi,
  • czerpania maksymalnej, nieskrępowanej radości i zabawy poprzez interakcję z brandem.

Dlatego w Pepsi stawiamy na otwartość i jesteśmy tam, gdzie są nasi konsumenci. W miastach na całym świecie pojawia się branding Pepsi w nowej i nietypowej odsłonie – mówi Anna Piekarska, senior group brand manager Pepsi & Pepsi Zero w PepsiCo Polska.

Kampania wystartowała w Polsce w marcu i będzie trwała aż do jesieni

Rozpoczęła się od komunikacji w telewizji, digitalu, na kanałach własnych w mediach społecznościowych oraz od zorganizowania otwartego wydarzenia dla fanów w Varso Tower. Podczas tego spotkania oficjalnie zaprezentowano odświeżone logo Pepsi oraz nowe hasło aktywacji.

Kampania obejmuje działania digital, jak i tradycyjne, szerokozasięgowe media. Uwzględniono tu telewizję, reklamy OOH wykorzystujące innowacyjne murale z elementami LED i farbą UV oraz aktywacje influencerskie, których efektem będą m.in. limitowane produkty. W najbliższym czasie w największych miastach w Polsce odbędą się również liczne aktywacje ambientowe. W przestrzeniach miejskich pojawią się interaktywne puszki prezentujące nowe logo marki.

Na wybranych nośnikach outdoorowych znajdzie się kod QR

Jego zeskanowanie przeniesie konsumenta do AR zaimplementowanego na Instagramie. Będą też specjalnie zaprojektowane baseny z kulkami czy imprezy kulturalno-sportowe. Marka przejęła w Energylandii najwyższy i najszybszy Mega Roller Coaster, który obecnie dostępny jest pod nazwą Pepsi Hyperion. Plan działań promocyjnych obejmuje też sponsoring wydarzeń muzycznych, m.in. SBM FFestival. Miłośnicy muzyki będą mogli odwiedzić specjalną strefę Pepsi, usytuowaną w pobliżu miejsc koncertów. Nie zapominając o fanach sportu, zaplanowano także strefę Pepsi podczas Superpucharu UEFA. Marka została jego oficjalnym sponsorem.

Za przygotowanie strategii komunikacji, stworzenie idei kreatywnej na rynek polski i digital odpowiada Feeders Agency. Działania PR i eventowe prowadzi Flywheel Public Relations. Zenith Polska odpowiada za strategię mediową oraz planowanie i zakup mediów. Z kolei akcje samplingowe na terenie całej Polski koordynuje Ewesa Brand & Customer Experience Agency.

  • 1
Pepsi „Thirsty for more"

Pepsi wystartowało z kampanią „Thirsty for more"

18 kwietnia 2024