„Coca-Cola zbliża nas do siebie” – tak brzmi polskie hasło pierwszej kampanii Coca-Coli w ramach nowej, globalnej platformy kreatywnej Real Magic. Wybór momentu na jej uruchomienie nie mógł być lepszy, ale prowadzenie takiego przedsięwzięcia zbyt łatwe nie jest.
Najłatwiej nowe działania Coca-Coli można zauważyć na butelkach i puszkach. Dostrzeżemy na nich odświeżoną identyfikację wizualną, jak i nową wizję logotypu, który będzie używany w komunikacji marketingowej. Logo „Hug” (uścisk, przytulenie) przesuwa zaokrąglony kształt ku górze etykiety.
- 2
To początek kilkuletniej kampanii, pierwszej od 2016 roku, kiedy uruchomiono działania pod nazwą „Taste the feeling”.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.