„Prawdziwa magia” Coca-Coli startuje. Na celowniku gracze„Prawdziwa magia” Coca-Coli startuje. Na celowniku gracze„Prawdziwa magia” Coca-Coli startuje. Na celowniku gracze„Prawdziwa magia” Coca-Coli startuje. Na celowniku gracze
Konsumenci w uścisku odświeżonego logo (mat. pras. – Coca-Cola)

„Prawdziwa magia” Coca-Coli startuje. Na celowniku gracze

„Prawdziwa magia” Coca-Coli startuje. Na celowniku gracze
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

„Coca-Cola zbliża nas do siebie” – tak brzmi polskie hasło pierwszej kampanii Coca-Coli w ramach nowej, globalnej platformy kreatywnej Real Magic. Wybór momentu na jej uruchomienie nie mógł być lepszy, ale prowadzenie takiego przedsięwzięcia zbyt łatwe nie jest.

Najłatwiej nowe działania Coca-Coli można zauważyć na butelkach i puszkach. Dostrzeżemy na nich odświeżoną identyfikację wizualną, jak i nową wizję logotypu, który będzie używany w komunikacji marketingowej. Logo „Hug” (uścisk, przytulenie) przesuwa zaokrąglony kształt ku górze etykiety.

  • 2
„Prawdziwa magia” Coca-Coli startuje. Na celowniku gracze

Ten wizualny podpis ma „objąć i utrwalić magiczne momenty we wszystkich przekazach związanych z marką”

„Prawdziwa magia” Coca-Coli startuje. Na celowniku gracze

To początek kilkuletniej kampanii, pierwszej od 2016 roku, kiedy uruchomiono działania pod nazwą „Taste the feeling”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się