Pepsi wprowadza do sklepów opakowania z nowym logo
  • 0
  • 2
25.01.2024

Pepsi wprowadza do sklepów opakowania z nowym logo

Pepsi wprowadza na sklepowe półki napoje w opakowaniach z nową identyfikacją wizualną marki, wdrożoną jesienią 2023 r. Równolegle do punktów sprzedaży dostarczana jest Pepsi Zero Cukru, czyli nowa odsłona Pepsi Max. Skład napojów marki nie uległ zmianie.

Nowe logo widać na:

  • butelkach,
  • puszkach,
  • nalewakach,
  • lodówkach,
  • dystrybutorach napoju,
  • we wszystkich fizycznych i cyfrowych punktach kontaktu z konsumentem.

Efekty graficzne wprowadzają do identyfikacji wizualnej marki element ruchu i animacji. Ma to wyrażać tradycyjne wartości Pepsi ‒ nieskrępowaną, dobrą zabawę i radość bez ograniczeń.

– W ślad za postępującą dygitalizacją rynku zmiana umożliwi marce poruszanie się między przestrzenią fizyczną i cyfrową, od półek sklepowych po rzeczywistość wirtualną. Wyrazista czcionka i nowoczesny design podkreślają otwartość Pepsi na wszystkie pokolenia konsumentów – powiedziała Anna Piekarska, senior group brand manager Pepsi & Pepsi Zero w PepsiCo Polska.

Pepsi Max zmieniła nazwę na Pepsi Zero Cukru w ramach globalnego procesu unifikacji nazw marek

Ma on na celu wprowadzenie przejrzystości w kierowanej do konsumentów ofercie. Polska jest jednym z pierwszych rynków w Europie, na których wprowadzono zmiany. W ciągu najbliższych kilku tygodni wszystkie dotychczasowe opakowania zostaną stopniowo zastąpione nowymi. Globalnie proces ten zakończy się w bieżącym roku.

Pierwsze informacje o zmianie logo przez Pepsi pojawiły się wiosną 2023 r. Marka po prawie piętnastu latach zmieniła znak i system identyfikacji wizualnej. Logo pojawiło się w Ameryce Północnej jesienią ub.r., z okazji 125. rocznicy powstania marki.

  • 2
Pepsi wprowadza do sklepów opakowania z nowym logo

Pepsi wprowadza do sklepów opakowania z nowym logo

Pepsi wprowadza do sklepów opakowania z nowym logo

25 stycznia 2024