Kantar Creative Effectiveness Awards 2024: wyniki - Marketing przy Kawie
Nagrody dla reklam testowanych przez konsumentów – konkurs Kantar Creative Effectiveness Awards 2024 rozstrzygnięty
  • 4
  • 2
25.04.2024

Nagrody dla reklam testowanych przez konsumentów – konkurs Kantar Creative Effectiveness Awards 2024 rozstrzygnięty

Kantar ogłosił zdobywców swoich Creative Effectiveness Awards 2024, przyznawanych za najlepsze reklamy telewizyjne, digitalowe, w serwisach społecznościowych, drukowane i outdoorowe. Są to reklamy z całego świata, testowane m.in. przez sztuczną inteligencję. To nagrody oparte na autentycznych opiniach konsumentów na całym świecie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56245 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

25 kwietnia 2024

  • 0
  • 3
  • 0
25.04.2024

Do inwestycji w zrównoważony rozwój motywuje prawo i presja rynku, rzadziej troska o środowisko – badanie Banku BNP Paribas

Jedna trzecia firm ma już za sobą pierwsze inwestycje w zrównoważony rozwój. Kolejne 10% dołączy do tego grona w następnych trzech latach. Tak wynika z badania Banku BNP Paribas, przeprowadzonego wśród małych, średnich i dużych przedsiębiorstw działających w Polsce. Najczęściej inwestowano do 5 mln zł, choć nie brakuje firm, które wydały na ten cel nawet 10 mln zł i więcej.