„Taka jak ja! #Regeneracja” – wiosenna kampania marki Jantar
  • 4
  • 1
25.04.2024

„Taka jak ja! #Regeneracja” – wiosenna kampania marki Jantar

Wystartowała kampania wizerunkowa marki kosmetyków Jantar, pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja”. Promuje regeneracyjną serię do włosów zniszczonych. Kampania opowiada o inspirujących i autentycznych kobietach, które stały się twarzami marki.

Na 2024 r. marka Jantar zaplanowała wsparcie wizerunkowe regeneracyjnej linii kosmetyków do włosów zniszczonych. 25 marca ruszyła miesięczna telewizyjna kampania sponsoringowa. Działania reklamowe objęły także portale horyzontalne i kobiece, aplikacje promocyjne, platformę YouTube oraz VOD. Oprócz bannerów reklamowych pojawią się tam materiały animowane. Reklama marki będzie również obecna w luksusowej oraz poradnikowej prasie kobiecej.

Centrum całorocznej kampanii pod hasłem „Taka jak ja!” są działania prowadzone w mediach społecznościowych

W pierwszej odsłonie kampanii #Regeneracja, poznajemy trzy kobiety:

  • Justynę, znaną również jako Juzia Blond, miłośniczkę sportów wodnych;
  • Natalię, instruktorkę jogi, która opowiada o swojej pasji i dążeniu do świadomości oraz równowagi;
  • Klaudię, artystyczną duszę, która spełnia swoje marzenia o malowaniu.

Łączy je jedno – filozofia życia oparta na świadomości i dbałości o siebie na każdym możliwym poziomie.

Kampania skupia się nie tylko na pielęgnacji włosów, ale również na odkrywaniu własnej siły i piękna. Poprzez historie Justyny, Natalii i Klaudii marka zachęca odbiorczynie do pogłębienia świadomości na płaszczyźnie zdrowia, urody, samopoczucia i samorozwoju.

Działania prowadzone są w mediach społecznościowych, a także obejmą materiały reklamowe w prasie, internecie oraz billboardy sponsorskie w telewizji.

Strategię komunikacji i koncepcję kreatywną przygotował wewnętrzny zespół marketingu firmy Farmona. Za realizację kampanii online odpowiedzialny jest dom mediowy Media Choice. Produkcją billboardu sponsorskiego oraz materiałów wideo i zdjęć zajmuje się dom produkcyjny WhoMan Media pod przewodnictwem Grzegorza Łacha. Zakup mediów (TV) realizuje dom mediowy Brand Artist.

  • 1
Kampania marki Jantar

Kampania marki Jantar

25 kwietnia 2024