Nie muszą działać długo, by wzbudzić nie lada zainteresowanie. Cyfrowe billboardy 3D stają się coraz popularniejsze – jak zwykle więc kreatywna poprzeczka jest podnoszona niemal bez przerwy.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Trzydziestosekundowy spektakl z udziałem trójwymiarowego tygrysa wywołał 283 proc. więcej wyświetleń na YouTube i o 17 proc. większe zaangażowanie na Instagramie niż przeciętny content. Tak przynajmniej podali przedstawiciele Samsunga. Ich kampania, tuż przed największą konferencją, podczas której pokazywano technologiczne nowości, ruszyła do pięciu tętniących życiem miast – Nowego Jorku, Londynu, Dubaju, Kuala Lumpur i Seulu.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.