Billboardy 3D DOOH na drodze do spowszednieniaBillboardy 3D DOOH na drodze do spowszednieniaBillboardy 3D DOOH na drodze do spowszednieniaBillboardy 3D DOOH na drodze do spowszednienia
Czy niedługo już zaczniemy ziewać na widok takich billboardów? (źr. kadru: Ale Vlog)

Billboardy 3D DOOH na drodze do spowszednienia

Billboardy 3D DOOH na drodze do spowszednienia
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Nie muszą działać długo, by wzbudzić nie lada zainteresowanie. Cyfrowe billboardy 3D stają się coraz popularniejsze – jak zwykle więc kreatywna poprzeczka jest podnoszona niemal bez przerwy.

Trzydziestosekundowy spektakl z udziałem trójwymiarowego tygrysa wywołał 283 proc. więcej wyświetleń na YouTube i o 17 proc. większe zaangażowanie na Instagramie niż przeciętny content. Tak przynajmniej podali przedstawiciele Samsunga. Ich kampania, tuż przed największą konferencją, podczas której pokazywano technologiczne nowości, ruszyła do pięciu tętniących życiem miast – Nowego Jorku, Londynu, Dubaju, Kuala Lumpur i Seulu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja