- 0
- 1
SAR przystąpiło do inicjatywy Ad Net Zero
18 kwietnia Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR przystąpiło do inicjatywy Ad Net Zero Europe. Podpisanie tej umowy stanowi krok w kierunku dekarbonizacji branży w Polsce.
Ad Net Zero to pięciopunktowy plan działania, którego celem jest przyspieszenie dekarbonizacji sektora marketingowego. Stowarzyszenie dołącza do tej globalnej inicjatywy wraz z innymi kluczowymi graczami branżowymi. Wspólnie zamierzają dążyć do osiągnięcia zerowej emisji netto w komunikacji marketingowej.
Przystąpienie do Ad Net Zero to:
- deklaracja zobowiązania do ochrony środowiska,
- przejaw zaangażowania w tworzenie bardziej zrównoważonej przyszłości dla sektora komunikacji marketingowej w Polsce.
SAR zobowiązuje się do podejmowania działań na rzecz zmniejszenia śladu węglowego w branży komunikacji marketingowej, produkcji reklamowej oraz planowaniu i zakupie mediów.
Ponadto SAR deklaruje promocję i wsparcie odpowiedzialnej komunikacji i konsumpcji. Jest to odpowiedź na rekomendacje działającego przy ONZ Międzynarodowego Zespołu ds. Zmian Klimatu (IPCC 22).
- 1