SAR przystąpiło do inicjatywy Ad Net Zero
  • 0
  • 1
25.04.2024

SAR przystąpiło do inicjatywy Ad Net Zero

18 kwietnia Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR przystąpiło do inicjatywy Ad Net Zero Europe. Podpisanie tej umowy stanowi krok w kierunku dekarbonizacji branży w Polsce.

Ad Net Zero to pięciopunktowy plan działania, którego celem jest przyspieszenie dekarbonizacji sektora marketingowego. Stowarzyszenie dołącza do tej globalnej inicjatywy wraz z innymi kluczowymi graczami branżowymi. Wspólnie zamierzają dążyć do osiągnięcia zerowej emisji netto w komunikacji marketingowej.

Przystąpienie do Ad Net Zero to:

  • deklaracja zobowiązania do ochrony środowiska,
  • przejaw zaangażowania w tworzenie bardziej zrównoważonej przyszłości dla sektora komunikacji marketingowej w Polsce.

SAR zobowiązuje się do podejmowania działań na rzecz zmniejszenia śladu węglowego w branży komunikacji marketingowej, produkcji reklamowej oraz planowaniu i zakupie mediów.

Ponadto SAR deklaruje promocję i wsparcie odpowiedzialnej komunikacji i konsumpcji. Jest to odpowiedź na rekomendacje działającego przy ONZ Międzynarodowego Zespołu ds. Zmian Klimatu (IPCC 22).

  • 1
SAR przystępuje do Ad Net Zero

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR przystąpiło do inicjatywy Ad Net Zero Europe

25 kwietnia 2024