Espresso - Strona 2 z 5574 - Marketing przy Kawie

Espresso

4 grudnia 2024

  • 0
  • 2
  • 0
4.12.2024

Kryzysowe obawy na 2025 r. – internet i polityka. Kryzysometr 2024/2025

Najnowszy odczyt wskaźnika Kryzysometr, opracowywanego corocznie przez agencję Alert Media Communications, wyniósł 56%. Oznacza to symboliczny wzrost o jeden punkt procentowy w stosunku do ubiegłorocznego badania. Na czele listy spodziewanych zagrożeń na 2025 r. znalazły się problemy płynące z internetu, w tym zwłaszcza fake news i fale negatywnych komentarzy, a także ryzyko wywołane przez wpływ polityki na funkcjonowanie organizacji.

3 grudnia 2024

  • 0
  • 4
  • 0
3.12.2024

Polscy widzowie odczuwają deficyt oferty dokumentalnej, filmowej i sportowej w naziemnej telewizji

Polsat i TVN są na czele najbardziej docenianych kanałów, z kolei Trwam i Republika to stacje, które spora część odbiorców wymieniłaby na inne. Z drugiej strony debiut Republiki na multipleksie skłonił kilka procent naziemnych telewidzów do wymiany dekoderów na takie, które umożliwiają jej odbiór. Pokazuje to ósma edycja badania Projekt Cyfrowizja agencji Wavemaker.

Poprzednie Następne