0 5 0 0 0 24.04.2024Trwają zapisy na konferencję „CSR i ESG – od ludzi dla ludzi”. Mamy zniżkę dla naszych CzytelnikówKonferencja „CSR i ESG – od ludzi dla ludzi” odbędzie się 4–5 września w Krakowie. Celem wydarzenia jest edukacja w zakresie działań społecznych i zrównoważonego rozwoju, zdobywanie inspiracji oraz networking łączący różne sektory.
0 1 0 0 0 23.04.2024Palantir, znany z powiązań z amerykańską armią, zaproponował platformę AI agencjom reklamowymFirma analityczna Palantir zdobyła rozgłos za sprawą współpracy z amerykańskim wywiadem. Teraz chce zwiększyć swoje przychody i proponuje agencjom insighty z danych reklamodawców.
0 1 0 0 0 23.04.2024Hochland wybiera OgilvyFirma Hochland rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną swojej marki. Do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
1 2 0 0 0 23.04.2024Kontratenor Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.comSklep internetowy z ubraniami, butami i akcesoriami PRM.com startuje z kampanią „Prime Choice”. Jej twarzą został światowej sławy kontratenor i b-boy Jakub Józef Orliński.
0 1 0 0 0 23.04.2024Marki własne coraz popularniejsze – badanie GfKKluczowym argumentem dla nabywców marek własnych są konkurencyjne ceny przy jednoczesnym utrzymaniu satysfakcjonującej jakości. Jedna trzecia konsumentów (27 proc.) deklaruje, że w ciągu najbliższych sześciu miesięcy chce kupować jeszcze więcej takich produktów. Takie wyniki przynosi raport „Behaviour Change”, opracowany przez Consumer Panel Services GfK.
0 4 0 0 0 23.04.2024Michał Sikorski twarzą komunijnej kampanii X-komuDo tegorocznej kampanii komunijnej X-kom zaprosił aktora Michała Sikorskiego. Podpowiada on pomysły na (nie tylko) komunijny prezent.
0 2 0 0 0 23.04.2024 Artykuł PartneraStabilne przychody w modelu abonamentowym dostępne dla każdego dzięki rozwiązaniom TubaPayBiznes abonamentowy znany jest zachodnim gospodarkom już od dłuższego czasu. To rozwiązanie przynosi wyraźne korzyści zarówno dla firm, jak i klientów. Swoimi korzeniami sięga sektora usług np. telekomunikacyjnych, ale obecnie znajduje zastosowanie w wielu branżach takich jak między innymi szkolenia, produkty cyfrowe, usługi stacjonarne, e-commerce, mentoring czy edukacja online. Płatności abonamentowe mogą być z powodzeniem stosowane zarówno w całym biznesie, jak i w wybranym obszarze np. wyłącznie do tworzenia pakietów produktowych. Jakie korzyści przemawiają za tym modelem?
0 2 0 0 0 23.04.2024Siatkarze Śliwka, Semeniuk i Janusz ambasadorami XiaomiAleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. W swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów i meczów. Relacjonować to będą zdjęciami z telefonów marki.
0 6 0 0 0 23.04.2024Wyniki badania na temat stanu aktywacji marek polskich organizacjiWyniki badania stanu działań aktywujących marki w polskich organizacjach, przeprowadzonego przez zespół Blue Fox w 2024 r., wskazują główne czynniki sukcesu oraz wykorzystywane metody i narzędzia. Ujawniają także powtarzające się błędy strategiczne.
0 4 0 0 0 22.04.2024Producent chemii budowlanej Fast z kampanią nawiązującą do okładek kultowych płytKampania „Ponadczasowe hity budowlane" producenta chemii budowlanej Fast nawiązuje do legendarnych okładek płyt muzycznych. W role głównych bohaterów wcielili się żużlowcy zielonogórskiego klubu Falubaz.