W reklamie internetowej interaktywność jest cechą coraz powszechniejszą, może wręcz spowszedniałą. Zapewnienie jej offline jest trudniejsze, ale niemal zawsze efektowne i witane przez odbiorców co najmniej z zainteresowaniem. Ostatnio nieco angażującej zabawy proponowały swoim potencjalnym klientom m.in. McDonald’s oraz Nokia.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Przykładów wyjścia z reklamozabawą w realny świat jest już sporo. Na londyńskich przystankach autobusowych podróżni łapali już wyświetlane czekoladowe jajka Cadbury. W Szwecji w podobnych miejscach witał ich pisk fanek i blask fleszy. W ten sposób na interaktywnym citylighcie promowane było reality show „Big in Japan”.
Na lotnisku w Orlando na Florydzie pasażerowie (zwłaszcza ci młodsi) skracali sobie czas oczekiwania zabawą w podnoszenie z siedzeń wyświetlanych postaci czy odbijanie nierzeczywistych piłek.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.