Coca-Cola ustawiła billboard, który służy jako ekran gry wideo
  • 1
  • 1
26.04.2024

Coca-Cola ustawiła billboard, który służy jako ekran gry wideo

Na Times Square w Nowym Jorku stanął „Playable Billboard” Coca-Coli. Cyfrowy nośnik OOH zachęca przechodniów do gry na wielkim ekranie.

Inspiracją przedsięwzięcia byli gracze, którzy grają samotnie, skoncentrowani na własnym ekranie. Playable Billboard o wymiarach 13 na 21 metrów ma zapewnić doświadczenie wspólnego grania w miejscu publicznym.

Wszystko to w stylu dawnych gier wideo z dwuwymiarową grafiką. Kontrolowane przez graczy butelki coca-coli służą do uderzania piłki tam i z powrotem. Wygrywa ten, kto pierwszy zdobędzie 10 punktów. Marka wykorzystuje nostalgię, dodając nowoczesny akcent i dużą skalę.

– Coca-Cola to kultowa marka, a Times Square to kultowe miejsce. Przekształcenie billboardu Coca-Coli w cyfrową grę, w którą wszyscy mogą grać w centrum miasta, to sposób na zbliżenie ludzi i wyrażenie filozofii marki: „Real Magic” – mówi Hope Nardini, globalna dyrektor kreatywna w agencji Grey.

Akcję przygotował zintegrowany zespół WPP Open X, kierowany przez agencję Grey i wspierany przez Subvrsive i Ogilvy PR.

  • 1
Coca-Cola ustawiła billboard, który służy jako ekran gry wideo

Coca-Cola ustawiła billboard, który służy jako ekran gry wideo

25 kwietnia 2024

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
25.04.2024

Do inwestycji w zrównoważony rozwój motywuje prawo i presja rynku, rzadziej troska o środowisko – badanie Banku BNP Paribas

Jedna trzecia firm ma już za sobą pierwsze inwestycje w zrównoważony rozwój. Kolejne 10% dołączy do tego grona w następnych trzech latach. Tak wynika z badania Banku BNP Paribas, przeprowadzonego wśród małych, średnich i dużych przedsiębiorstw działających w Polsce. Najczęściej inwestowano do 5 mln zł, choć nie brakuje firm, które wydały na ten cel nawet 10 mln zł i więcej.