- 1
- 1
Coca-Cola ustawiła billboard, który służy jako ekran gry wideo
Na Times Square w Nowym Jorku stanął „Playable Billboard” Coca-Coli. Cyfrowy nośnik OOH zachęca przechodniów do gry na wielkim ekranie.
Inspiracją przedsięwzięcia byli gracze, którzy grają samotnie, skoncentrowani na własnym ekranie. Playable Billboard o wymiarach 13 na 21 metrów ma zapewnić doświadczenie wspólnego grania w miejscu publicznym.
Wszystko to w stylu dawnych gier wideo z dwuwymiarową grafiką. Kontrolowane przez graczy butelki coca-coli służą do uderzania piłki tam i z powrotem. Wygrywa ten, kto pierwszy zdobędzie 10 punktów. Marka wykorzystuje nostalgię, dodając nowoczesny akcent i dużą skalę.
– Coca-Cola to kultowa marka, a Times Square to kultowe miejsce. Przekształcenie billboardu Coca-Coli w cyfrową grę, w którą wszyscy mogą grać w centrum miasta, to sposób na zbliżenie ludzi i wyrażenie filozofii marki: „Real Magic” – mówi Hope Nardini, globalna dyrektor kreatywna w agencji Grey.
Akcję przygotował zintegrowany zespół WPP Open X, kierowany przez agencję Grey i wspierany przez Subvrsive i Ogilvy PR.
- 1