Espresso

6 maja 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.05.2021

Burda Media Polska przejmuje biznes mediowy Grupy Edipresse w Polsce

Burda Media Polska i szwajcarska firma Edipresse Group podpisały umowę o sprzedaży Edipresse Polska. W ramach tej umowy Burda Media Polska przejmie multimedialne i digitalowe portfolio Edipresse Polska. Należą do niego popularne serwisy internetowe dla kobiet, m.in. Wizaz.pl, Polki.pl, Party.pl, Viva.pl, Mamotoja.pl, Gotujmy.pl, Niania.pl oraz dwutygodniki „Viva” i „Party”, a także magazyny z segmentu true stories (13 tytułów). Transakcja wymaga zgody Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

5 maja 2021

  • 1
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
5.05.2021

Zalando uwiecznia wartości młodych Polaków w kampanii „Obraz pokolenia Z”

Zalando prezentuje kontynuację globalnej kampanii „To wszystko zostaje tu z nami na dobre”. Aktywacja „Obraz pokolenia Z” ukazuje pięcioro polskich przedstawicieli pokolenia Z, którzy poprzez świadome działanie i codzienną aktywność reprezentują wartości takie jak inkluzywność, różnorodność, ciałopozytywność, zrównoważona moda czy prawa mniejszości seksualnych i etnicznych.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
5.05.2021

UOKiK wszczyna postępowanie antymonopolowe przeciw Polsatowi i właścicielowi TVN

Prezes UOKiK Tomasz Chróstny wszczął dwa postępowania antymonopolowe: przeciwko Telewizji Polsat i czterem spółkom z grupy kapitałowej Discovery. Zdaniem urzędu przedsiębiorcy mogą wykorzystywać swoją pozycję na rynku dystrybucji kanałów telewizyjnych do działań na niekorzyść operatorów telewizji kablowej i pośrednio konsumentów. Zastrzeżenia budzi m.in. sposób sprzedaży programów w pakietach.

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
5.05.2021

Ranking e-commerce. Gdzie i jak Polacy robią zakupy w pandemii? Wyniki badania

Wydatki Polaków w sklepach internetowych rosną najszybciej w Europie. Ponad połowa z nas wydaje już tą drogą ponad 300 zł miesięcznie, a blisko 10 proc. nawet ponad 1000 zł miesięcznie – wynika z raportu firmy ExpertSender. Polscy internauci dużo piszą o kupowaniu online. Największą popularnością w rozmowach cieszą się marketplace’y jak np. Allegro, OLX czy Vinted. Wśród sklepów multibrandowych najpopularniejsze są te z ubraniami i dodatkami, jak Zalando i Domodi.

Poprzednie Następne