Espresso

3 grudnia 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
3.12.2020

Raport IAB Polska: pandemia Covid-19 nie zmieniła poziomu zaufania internautów do marek

Z badania IAB Polska dotyczącego zaufania w dobie pandemii Covid-19 wynika, że zmniejszyło się zaufanie i poczucie bezpieczeństwa respondentów. Jest tak zarówno w odniesieniu do grup społecznych, jak i instytucji, organów czy mediów. Wybuch epidemii niewiele zmienił jednak w postrzeganiu marek. 80% badanych internautów zadeklarowało, że w obliczu Covid-19 ich zaufanie do producentów i dostawców usług pozostało bez zmian.

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
3.12.2020

Wystartowała Next Level Agency

Działalność rozpoczęła Next Level Agency łącząca świat gier, e-sportu i marek. To nowa część biznesu grupy WebTalk x Endorfina Events. Ma być odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie na profesjonalną obsługę strategiczną i komunikacyjną zarówno marek, które chcą zaistnieć w świecie graczy, jak i twórców gier czy produktów gamingowych budujących swoją rozpoznawalność wśród odbiorców. Na czele agencji stanął Maciej Boroń.

2 grudnia 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.12.2020

Jest decyzja o powstaniu polskiego Joint Industry Committee

Nadawcy telewizyjni oraz marketerzy i agencje mediowe podpisali list intencyjny, w którym deklarują wolę wspólnego opracowania statutu i powołania do życia Joint Industry Committee wspierającego jednoźródłowe badanie konsumpcji mediów. Sygnatariusze listu wyrażają gotowość do współpracy i wspólnego działania w tej sprawie z organizacjami pracodawców reprezentującymi wydawców internetowych i nadawców radiowych.

Poprzednie Następne