0 7 0 0 0 25.04.2024„Same to ogarniemy” – kampania na rzecz aborcji dostępnej w całej UEOgólnopolski Strajk Kobiet i Inicjatywa Wschód wystartowały z kampanią „Same to ogarniemy”. Akcja promuje zbiórkę podpisów pod projektem Europejskiej Inicjatywy Obywatelskiej. Projekt ma zagwarantować dostępną i darmową aborcję w całej Unii Europejskiej.
0 7 0 0 0 25.04.2024Mrs. Hardmade i nowa platforma kreatywna piwaMarka piwa Hardmade (Kompania Piwowarska) zainaugurowała nową platformę kreatywną. Wprowadza postać Mrs. Hardmade oraz nowe warianty smakowe.
0 1 0 0 0 25.04.2024Znamy nominowanych w konkursie Performance Marketing Diamonds EU 2024Na konkurs Performance Marketing Diamonds w VI edycji napłynęło prawie 100 zgłoszeń. Właśnie poznaliśmy nominowanych.
0 1 0 0 0 25.04.2024Zakupy Polaków na majówce w 2024 r. Spore wydatki na alkohol, głównie piwoWiększość Polaków na grilla w majówkę kupi alkohol. Wyda na to nawet połowę budżetu. Na stołach stanie głównie piwo – wynika z sondażu UCE Research i Grupy Offerista.
1 1 0 0 0 25.04.2024Mural marki Audika na rzecz świadomości zagrożenia hałasemW ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem (25 kwietnia) Centra Słuchu Audika zrealizowały mural z miernikiem hałasu. Kreacja w centralnej części Warszawy ma zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia.
0 2 0 0 0 24.04.2024Bricomarché sponsorem Bartosza OstałowskiegoBricomarché rozpoczęło współpracę z Bartoszem Ostałowskim, jedynym na świecie profesjonalnym kierowcą sportowym prowadzącym samochód wyłącznie stopami. Marka pomaga Bartoszowi w remoncie starej stolarni. Dostarcza materiały budowlane i wykończeniowe.
0 1 0 0 0 24.04.2024Finuu rozstrzyga przetarg na agencję reklamowąPrzetarg na obsługę reklamową marki Finuu (Bunge Polska) w 2024 r. wygrała agencja Dziadek do Orzechów. Bunge ma w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
0 1 0 0 0 24.04.2024Firma Oriflame rozpoczęła kampanię ze streamerami na platformie TwitchOriflame rozpoczęło swoją pierwszą kampanię na platformie Twitch w ramach nowej platformy wizerunkowej „Reach Your Happy Place”. Siedmioro polskich streamerów zachęca młodych graczy do odkrywania swoich szczęśliwych miejsc.
0 1 0 0 0 24.04.2024Państwo dzieli się danymi obywateli z internetowymi korporacjami – alarmuje PanoptykonFundacja Panoptykon i Fundacja „Internet. Czas działać!” zaapelowały do Ministra Cyfryzacji o uporządkowanie sytuacji z dostępnością danych obywateli dla podmiotów nieuprawnionych.
1 1 0 0 0 24.04.2024„Co by było, gdyby nagle skończyła się kawa?” – Lavazza pyta z okazji Dnia ZiemiCo byśmy zrobili, gdyby na świecie zabrakło kawy? Lavazza stara się odpowiedzieć na to pytanie. W spocie pokazuje wagę zrównoważonego rolnictwa.