1 1 0 21.01.2025Kampania telewizyjna Nationale-Nederlanden promuje ofertę wsparcia w chorobieNationale-Nederlanden rozpoczęło kampanię promującą ubezpieczeniowy program wsparcia w chorobie. Bohaterem kampanii jest doradca ubezpieczeniowy.
0 1 0 21.01.2025Trendbook 2025 „Shaping Tomorrow: A Look into the Future” – publikacja Creative Brand StoriesGrupa agencji Creative Brand Stories ogłasza premierę Trendbooka 2025 „Shaping Tomorrow: A Look into the Future”. Publikacja zawiera 14 kluczowych trendów, które będą kształtować przyszłość branży eventowej i marketingowej.
0 1 0 21.01.2025Zagrożenia związane z influencer marketingiem – agencja On Board Think Kong rusza z badaniemAgencja On Board Think Kong we współpracy z Agencją Badań Rynku i Opinii SW Research rozpoczyna badania dotyczące zagrożeń związanych z influencer marketingiem.
0 5 0 21.01.2025Otwarte Klatki kontra Cukiernia Sowa – sukces inicjatywy społecznej9 stycznia stowarzyszenie Otwarte Klatki oskarżyło sieć cukierni Cukiernia Sowa o niedotrzymanie obietnicy. W 2019 r. firma zadeklarowała, że całkowicie rezygnuje z jaj pochodzenia klatkowego. Tak się jednak nie stało.
0 1 0 20.01.2025Seniorzy coraz częściej stawiają na płatności bezgotówkowe – badanie Warszawskiego Instytutu BankowościPłatności elektroniczne to coraz częstszy wybór wśród aktywnych cyfrowych seniorów. Badani częściej płacą za swoje codzienne zakupy kartami płatniczymi (debetowymi lub kredytowymi) niż gotówką – aż 86 proc. wskazało na płatność za zakupy kartą, a gotówką 76 proc. Takie są wnioski z najnowszej edycji badania „Seniorzy w świecie cyfrowych finansów”. Przeprowadzono je na zlecenie Warszawskiego Instytutu Bankowości (WIB) we współpracy ze Związkiem Banków Polskich.
0 2 1 20.01.2025Wynagrodzenia w marketingu i PR w 2024 r. – raport Grafton RecruitmentFirmy coraz częściej koncentrują się na zatrudnianiu ekspertów pełniących kluczowe role w działach marketingu i PR. Choć dynamika rekrutacji w tych obszarach pozostała umiarkowana, rosło zapotrzebowanie na kompetencje strategiczne i cyfrowe. Tak pokazuje raport Grafton Recruitment „Wynagrodzenia i trendy w przedsiębiorstwach 2024”.
0 1 0 20.01.2025Novo Nordisk przedłuża współpracę z Ahava PR przy kampanii o otyłościProducent popularnych leków Novo Nordisk po raz trzeci wybrał agencję Ahava PR do obsługi działań komunikacyjnych w ramach kampanii „Porozmawiajmy szczerze o otyłości”.
0 1 0 20.01.2025Castorama Polska wybrała dom mediowy MediaHubCastorama Polska rozstrzygnęła proces przetargowy na wybór nowego domu mediowego. Zwycięzcą została agencja MediaHub, która przez najbliższe trzy lata będzie odpowiedzialna za planowanie strategii mediowej oraz zakup mediów dla marki.
1 5 0 20.01.2025„Spraw, aby seniorzy wolni od dyskryminacji istnieli naprawdę” – kampania przeciwko dyskryminacji osób starszychFundacja Projekt Starsi rozpoczęła kampanię przeciw dyskryminacji ze względu na wiek. Bohaterami kampanii są Pani Jadwiga, Pan Henryk i Pani Barbara. Nigdy nie doświadczyli dyskryminacji z powodu swojego wieku. Abyśmy mogli ich poznać, musiała ich stworzyć sztuczna inteligencja.
0 1 0 20.01.2025Bokser Tony Bellew ambasadorem marki smartfonów HonorMarka Honor nawiązała współpracę z bokserem Tonym Bellew przy okazji premiery serii Magic7.