1 1 0 13.11.2025Kampania wizerunkowa Wirtualnej Polski na 30-lecie portaluWirtualna Polska świętuje w tym roku swoje 30. urodziny. Z tej okazji ruszyła nowa kampania wizerunkowa pod hasłem „Wszystko, co ważne, dzieje się w Polsce. Wirtualnej Polsce”.
0 4 0 13.11.2025Raport Elephate odsłania liderów i trendy rynkowe SEO w branży beautyW obszarze polskiego e-commerce z segmentu beauty rozgrywa się dziś rywalizacja o ogromne liczby: łącznie ponad 20 mln wizyt organicznych miesięcznie i 7 mln zł wartości ruchu, przeliczonej według stawek Google Ads. Z raportu „SEO w e-commerce beauty 2025”, przygotowanego przez ekspertów agencji Elephate wynika, że rynek rośnie, a sposób pozyskiwania ruchu ulega głębokiej transformacji.
0 1 0 13.11.2025Rusza 4. edycja konkursu CSR Poland AwardsCoraz więcej firm w Polsce pokazuje, że działania z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu mogą realnie zmieniać otoczenie, a przy tym wspierać rozwój organizacji. Aby docenić ich zaangażowanie, stworzono konkurs CSR Poland Awards. Na zgłoszenia w czwartej odsłonie konkursu organizatorzy czekają do 10 lutego 2026 r.
1 1 0 13.11.2025„Niezastąpieni” – Vet Expert ze wzruszającym filmem o lekarzach weterynariiMarka karm, suplementów i kosmetyków dla zwierząt Vet Expert opublikowała słodko-gorzki film, by przybliżyć społeczeństwu, z czym wiąże się praca lekarza weterynarii, oraz podziękować samym lekarzom.
2 4 0 13.11.2025„Nasze najlepsze Święta” – Disney z reklamą w reżyserii Taiki WaititiegoPremiera spotu „Świąteczna opowieść: Nasze najlepsze Święta” w reżyserii laureata Oscara, Taiki Waititiego odbyła się 10 listopada na platformie Disney+ oraz na kanale YouTube Disney Polska. W polskiej wersji językowej w roli ożywionego magicznie Bazgroła wystąpił Jarosław Boberek.
0 1 0 13.11.2025Reklama skierowana do dzieci – UOKiK sprawdza media społecznościoweTreści marketingowe wywierające presję na dzieci do nabywania produktów budzą poważne wątpliwości prezesa UOKiK. Urząd sprawdza rynek mediów społecznościowych pod kątem agresywnej reklamy, której odbiorcami są dzieci. Przygląda się w postępowaniach wyjaśniających działalności popularnych influencerów znanych jako Wojan i Palion.
1 1 0 13.11.2025Świąteczna kampania Starbucksa przygotowana przez nową agencję markiŚwiąteczna kampania ma wzmocnić wizerunek Starbucksa zwłaszcza jako „trzeciego miejsca” – przytulnej przestrzeni do spotkań towarzyskich. Kampanię stworzyła agencja Anomaly (Stagwell), która na początku 2025 r. wygrała przetarg na obsługę kreatywną marki w USA.
1 1 0 12.11.2025Ekspertka Ala pomaga mężowi w spocie leku Esomeprazol AlugastrinAgencja kreatywna Change Serviceplan (Group One) realizuje dla francuskiej firmy farmaceutycznej Urgo kampanię reklamową produktu na zgagę Esomeprazol Alugastrin.
0 1 0 12.11.2025Influencerki w kampanii lalek „Rainbow High Reveal”Akcja „Rainbow High Reveal” promuje dwie nowe serie lalek – High Air Brush & Create Fashion Dolls oraz High Shimmers with Slime Fashion Doll. Kampania zachęca dzieci do kreatywnej zabawy i pokazuje, że każda lalka może być tak wyjątkowa, jak one same.
0 10 0 12.11.2025Kampania „Fogue” zachęca do spędzenia jesieni na PodlasiuPodlaska Regionalna Organizacja Turystyczna wystartowała z jesienną kampanią promocyjną. Atrakcje Podlasia zostały ujęte w formę modowego lookbooka zatytułowanego „Fogue”.