Espresso

29 lipca 2021

28 lipca 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.07.2021

„Formy angażowania użytkowników w social media”. Nowa publikacja grupy roboczej social media IAB Polska

Grupa robocza social media działająca w strukturach IAB Polska przygotowała publikację „Formy angażowania użytkowników w social media”. Jej celem jest edukowanie rynku i promowanie dobrych praktyk związanych z promocją marek w mediach społecznościowych. Tym razem eksperci skupili się na czterech formach aktywności: konkursach, loteriach, challenge’ach i channel pointach.

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
28.07.2021

Co czwarty Polak jest gotowy na pracę związaną z nielegalną działalnością oraz złamanie swoich zasad moralnych, aby się wzbogacić. Wyniki badania

Jeden na czterech Polaków zgodziłby się na pracę związaną z nielegalną działalnością oraz złamanie swojego kodeksu moralnego, aby stać się bogaty. Mężczyźni i osoby zamożniejsze są bardziej skłonni do takich zachowań. Serwis kariery InterviewMe.pl przeprowadził badanie „Do czego byłbyś zdolny, aby się wzbogacić”, w którym zapytano ponad 700 respondentów o to, na jakie poświęcenia byliby gotowi, aby się wzbogacić.

27 lipca 2021

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
27.07.2021

Wavemaker: aktywizm marek z przewagą zwolenników. Polaków dzieli kwestia wsparcia dla społeczności LGBT

Angażowanie się marek w tematy społeczno-polityczne nie ma w Polsce jednoznacznie pozytywnego odbioru. Spośród rozmaitych badanych kwestii, w które angażują się marki, najmniejszym zrozumieniem cieszy się wsparcie mniejszości seksualnych. Bardziej protęczowi są młodzi konsumenci, o których nie można jednak powiedzieć, że ogólnie oczekują większego ideowego zaangażowania marek. Badanie Wavemakera pokazuje, że właśnie w grupie tzw. zetów jest za to nadreprezentacja osób podejrzewających korporacje o czysto komercyjne intencje prospołecznych działań.

Poprzednie Następne