1 1 0 0 0 26.04.2024Coca-Cola ustawiła billboard, który służy jako ekran gry wideoNa Times Square w Nowym Jorku stanął „Playable Billboard” Coca-Coli. Cyfrowy nośnik OOH zachęca przechodniów do gry na wielkim ekranie.
0 6 0 0 0 25.04.2024Nagrody dla reklam testowanych przez konsumentów – konkurs Kantar Creative Effectiveness Awards 2024 rozstrzygniętyKantar ogłosił zdobywców swoich Creative Effectiveness Awards 2024, przyznawanych za najlepsze reklamy telewizyjne, digitalowe, w serwisach społecznościowych, drukowane i outdoorowe. Są to reklamy z całego świata, testowane m.in. przez sztuczną inteligencję. To nagrody oparte na autentycznych opiniach konsumentów na całym świecie.
1 1 0 0 0 25.04.2024Cold Waves by Porsche – zawody surferskie i kampania reklamowaCold Waves by Porsche, czyli zawody cold water surfingu odbyły się pod hasłem „We the Wave”. To ukłon w stronę społeczności surferskiej. Kampania obejmuje także element teaserowy.
0 3 0 0 0 25.04.2024Do inwestycji w zrównoważony rozwój motywuje prawo i presja rynku, rzadziej troska o środowisko – badanie Banku BNP ParibasJedna trzecia firm ma już za sobą pierwsze inwestycje w zrównoważony rozwój. Kolejne 10% dołączy do tego grona w następnych trzech latach. Tak wynika z badania Banku BNP Paribas, przeprowadzonego wśród małych, średnich i dużych przedsiębiorstw działających w Polsce. Najczęściej inwestowano do 5 mln zł, choć nie brakuje firm, które wydały na ten cel nawet 10 mln zł i więcej.
0 3 0 0 0 25.04.2024VTuber Pepsi promuje zmianę marki Pepsi Max na Pepsi ZeroPepsi zastępuje Pepsi Max nowym produktem – Pepsi Zero. Zmianę promuje m.in. przez stworzenie postaci VTubera Zero.
0 1 0 0 0 25.04.2024SAR przystąpiło do inicjatywy Ad Net Zero18 kwietnia Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR przystąpiło do inicjatywy Ad Net Zero Europe. Podpisanie tej umowy stanowi krok w kierunku dekarbonizacji branży w Polsce.
0 3 0 0 0 25.04.2024„Alicja w krainie mam” – AI mówi o depresji poporodowejFundacja Zdrowego Postępu stworzyła na Instagramie profil „Alicja w krainie mam”. Prowadzi go młoda mama wygenerowana przez sztuczną inteligencję. Celem projektu jest edukacja kobiet i ich najbliższego otoczenia na temat depresji poporodowej i jej objawów.
0 5 0 0 0 25.04.2024Kuba Błaszczykowski i Miss Polonia w kampanii mPayWystartowała kampania aplikacji finansowej mPay „Płatności Fair-Play”. Jej twarzą został były kapitan reprezentacji Polski, a obecnie biznesmen i inwestor Jakub Błaszczykowski. Swojego wizerunku udzieliła też Miss Polonia Ziemi Częstochowskiej – Milena Bilska.
0 3 0 0 0 25.04.2024„Czy obowiązki domowe mają płeć?” – raport producenta LudwikaPranie, sprzątanie, opieka nad dziećmi lub zwierzętami to codzienne obowiązki Polaków. W niemal co drugim domu kobiety i mężczyźni wspólnie realizują te zadania (45 proc.). Jednak w przypadku 44 proc. rodzin te obowiązki są na głowach kobiet. Tak wynika z najnowszego raportu Grupy Inco „Czy obowiązki domowe mają płeć?”.
4 1 0 0 0 25.04.2024„Taka jak ja! #Regeneracja” – wiosenna kampania marki JantarWystartowała kampania wizerunkowa marki kosmetyków Jantar, pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja”. Promuje regeneracyjną serię do włosów zniszczonych. Kampania opowiada o inspirujących i autentycznych kobietach, które stały się twarzami marki.