0 1 0 0 3 3.01.2019 Aleksandra Czapiewska neé Kijewska, Ewelina KrajewskaJak sprzedawać kosmetyki z wykorzystaniem platformy marketing automation?Stało się! Wybrałeś i wdrożyłeś w firmie narzędzie do automatyzacji marketingu. Teraz korzystaj z jego cennych możliwości. Ale po jakie konkretnie rozwiązania sięgnąć, by otrzymać świetny zwrot z inwestycji? Skąd czerpać pomysły? Jak przekuwać czas i energię w efektywne projekty? Oto przykład, który cię zainspiruje. analityka internetowa e-commerce handel detaliczny marketing mobilny
3 4 0 0 0 5.11.2018 Sonia HoronziakByć bardziej w realu czy w digitalu? Rosną rozterki wielkich detalistówSieci sklepów z odzieżą, obuwiem, ale też akcesoriami czy zabawkami zmniejszają liczbę placówek. Ten trend jest widoczny od ubiegłego roku. Kolejne znane witryny znikają z ulic i galerii handlowych, na razie zwłaszcza w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii. Toys’R’Us, Gap czy Foot Locker to tylko niektóre z amerykańskich marek, które niebawem zamkną setki swoich sklepów. customer experience e-commerce handel detaliczny zarządzanie marką
0 1 0 0 0 21.08.2018 Haitong BankKto najbardziej zyskuje na zakazanych niedzielach? Punkty usługowe, sklepy internetowe, dyskontyNastroje w polskim sektorze detalicznym są nieco mniej optymistyczne niż rok temu. Powodem jest głównie niepewność związana z konsekwencjami wprowadzonego zakazu handlu w niedzielę. Według oczekiwań zakaz będzie miał ograniczony wpływ na ogólny wzrost sektora, ale zapewne doprowadzi do przetasowań w strukturze rynku. E-handel, punkty usługowe i małe sklepy odbiorą kawałek tortu super- i hipermarketom. W tym roku zakaz handlu w niedzielę spowoduje przyspieszenie penetracji e-commerce w Polsce o 0,5 proc., w 2019 roku o 0,9 proc., a począwszy od 2020 nawet o 1,2 proc. – szacują analitycy Haitong Banku. badania marketingowe handel detaliczny prawo
0 10 0 0 0 21.08.2017 Kondej MarketingMarketingowy Ranking Sieci Detalicznych 2017Czołowe pozycje w czternastej edycji Marketingowego Rankingu Sieci Detalicznych, prowadzonego przez firmę Kondej Marketing, zajmują marki handlowe działające w skali ogólnopolskiej. W top 10 znajdują się sieci wielkopowierzchniowe, tj. hipermarkety, dyskonty i supermarkety. Wskazuje to na duże zróżnicowanie w handlu detalicznym produktami szybkorotującymi. Pozwala ono zaspokoić różne potrzeby polskich konsumentów. badania marketingowe
0 1 0 0 1 6.05.2015 Kacper OsieckiSkąd wiemy, czy to mózg decyduje o tym, co kupujemy?Zakupy to świetny sposób na poprawę humoru. Przyjemność z zakupu bielizny, kosmetyku czy elektronicznego gadżetu może wynagrodzić nam stresujący dzień w pracy lub niesforne zachowanie naszego partnera. Ale czy nie jest też tak, że zakupy mogą popsuć humor? badania marketingowe experiential marketing handel detaliczny psychologia konsumenta shopper marketing
0 2 0 0 0 15.04.2015 Joanna BociągCross-channel przyszłością sprzedaży?Klienci coraz częściej łączą zakupy w sklepach stacjonarnych z internetowymi. Umiejętna integracja różnych kanałów sprzedaży stanowić będzie wyzwanie dla tych marek, które dotychczas koncentrowały się tylko na jednym obszarze dystrybucji. handel detaliczny