0 1 0 0 0 7.01.2015 Paweł HenkeZasypać przepaść dzielącą retail marketing od e-commerceCentra handlowe mogą zasypać przepaść, która od początku istnienia e-commerce oddzielała tradycyjne sklepy od ich internetowych konkurentów. W jaki sposób? Korzystając z zaawansowanych narzędzi analitycznych i sieci różnego typu czujników. Nowe rozwiązania, które są już dostępne w Polsce, dają zarządcom galerii handlowych wiedzę osiągalną dotąd jedynie dla e-sklepów. handel detaliczny
2 4 0 0 1 14.03.2012 Jakub MüllerWojna hybryd. Przyszłość handlu detalicznego w PolsceSieci handlowe, które dotychczas rozwijały się, otwierając nowe sklepy, sięgają po bardziej wyrafinowane sposoby. Należą do nich: rozszerzanie marki i strategia wybiórczego naśladownictwa upodabniająca do siebie hipermarkety i dyskonty – wyjaśnia prof. Tomasz Domański z Katedry Marketingu Międzynarodowego Uniwersytetu Łódzkiego. handel detaliczny
0 1 0 0 0 29.02.2012 ATM GrupaZwyczaje konsumentów w galeriach handlowych – raportŚwiata bez galerii handlowych nie wyobraża sobie 78 proc. kobiet, 71 proc. mężczyzn, 79,4 proc. młodych ludzi. W grupie osób w wieku powyżej 35 lat deklaruje to 68,8 proc. respondentów. Pewnie nikogo nie zdziwi to, że galerie handlowe są uwielbiane przez kobiety (93 proc. miłośniczek). W badaniu zrealizowanym przez Grupę ATM spory był też jednak odsetek mężczyzn deklarujących sympatię do galerii – 87 proc. handel detaliczny
0 1 0 0 8 29.02.2012 Tomasz SzlendakJeśli galeria, to tylko handlowaDlaczego galerie handlowe odniosły w Polsce tak niebywały sukces? Dlaczego Polacy tam właśnie spędzają swój wolny czas? Dlaczego galerie handlowe powstają jak grzyby po deszczu nawet w mniejszych ośrodkach miejskich? Jakie społeczne i kulturowe funkcje pełnią galerie? Czy toczy się w nich życie społeczne? I czy przypadkiem to życie już w całości się do galerii nie przeniosło? handel detaliczny
0 12 0 0 0 8.02.2012 MillwardBrown SMG/KRCZasięg i skuteczność digital signageInstytut Millward Brown SMG/KRC przeprowadził badania na temat dotarcia przekazu reklamowego na nośnikach digital signage. Wynika z nich, że potencjalnymi odbiorcami komunikatów prezentowanych na monitorach przy kasach i w halach sklepowych jest 25% społeczeństwa, a jedna czwarta reklam skłania do podjęcia decyzji zakupowych. Zasięg przekazu emitowanego na monitorach multimedialnych jest większy w grupie osób o dobrej i bardzo dobrej sytuacji materialnej. handel detaliczny
0 7 0 0 7 9.09.2011 EmperiaJak powstała „Gama”Handel detaliczny w Polsce jest mocno zróżnicowany. Obok nowoczesnych sklepów wielkoformatowych funkcjonuje kilkadziesiąt tysięcy sklepów małoformatowych o różnej specyfice działania. Ważne miejsce wśród tych ostatnich zajmują sklepy Społem, znane w Polsce od lat. handel detaliczny