0 4 0 27.03.2020Marki w pandemicznym świecie: spostrzeżenia z barometru Covid-19 KantaraW jaki sposób nawyki, postawy i oczekiwania konsumentów w mediach mogą wpływać na strategię marek? Jak mogą pomóc im pozostać na powierzchni oraz powrócić po najgorszym? Odpowiedzi niesie badanie przeprowadzone w czasie trwającej pandemii przez Kantar.
0 1 0 27.03.2020Epidemia i zachowywanie społecznego dystansu wywindowały sprzedaż erotycznych zabawekMiliony ludzi na całym świecie zamknęły się we własnych domach, by zatrzymać rozprzestrzenianie się pandemii koronawirusa. Niespodziewanym efektem tych działań okazał się gwałtowny wzrost sprzedaży gadżetów erotycznych.
0 1 0 27.03.2020Grupa Geberit wybrała OKK! PRW marcu 2020 r. Grupa Geberit z branży technologii sanitarnej rozpoczęła współpracę z OKK! PR. Agencja będzie odpowiedzialna m.in. za prowadzenie biura prasowego, doradztwo strategicznie, wsparcie z zakresu CSR-u i komunikacji wewnętrznej. Umowa obejmuje również koordynację działań z architektami i ambasadorami marki.
1 1 0 27.03.2020Zasady robienia bezpiecznych zakupów w czasie pandemii – przypomina o nich ŻabkaSieć sklepów Żabka Polska przygotowała kilkudziesięciosekundowy film na temat bezpieczeństwa zakupów w czasach pandemii. Aktorzy występujący w reklamach marki tym razem przypominają o podstawowych zasadach, które zminimalizują ryzyko zachorowania.
0 1 0 27.03.2020„Dziękujemy Wam, #sluzbazdrowia” – wspólna akcja firm AMS, Labo Print i Servcomp na outdoorzeNa backlightach AMS w Poznaniu i Warszawie rozpoczęła się kampania „Dziękujemy Wam, #sluzbazdrowia”. Została zorganizowana przez AMS oraz drukarnie Labo Print z Poznania i Servcomp z Warszawy.
0 1 0 26.03.2020Lipton wybrał OS3Przetarg na przygotowanie strategii komunikacji i platformy kreatywnej dla marki Lipton Unilevera na najbliższe 3 lata wygrała agencja OS3. Obecne działania obejmują kraje bałtyckie i potrwają do końca 2020 r.
0 1 0 26.03.2020W czasie niepewności zawiązanej z trwającą pandemią marki preferują organiczne treści na FacebookuZapotrzebowanie na płatne reklamy na Facebooku spada – pokazuje badanie* firmy Socialbakers. To reakcja na niepewną sytuację ekonomiczną spowodowaną rozwojem pandemii.
1 1 1 26.03.2020Orange promuje ofertę hasłem „Zostań w domu”Wystartowała kampania Orange. Marka promuje ofertę, zachęcając konsumentów, by z powodu trwającej epidemii pozostali w domu.
0 1 0 26.03.2020„Komunikacja w pandemii”. Agencja Dziadek do orzechów przygotowała rekomendacje dla marekW czasie pandemii przed markami stanęły nowe wyzwania i ograniczenia. Agencja Dziadek do orzechów podzieliła się przemyśleniami na temat tego, jak powinny się one zachowywać w czasie panującego kryzysu. „Komunikacja w pandemii” to opracowanie zawierające praktyczne rady dla marek i agencji reklamowych.
0 1 0 26.03.2020McDonald’s przeprasza za reklamę nawiązującą do pandemii koronawirusaW połowie marca McDonald’s w Brazylii tymczasowo zmienił swoje logo, by nawiązać do trwającej pandemii. Złote łuki tworzące literę „M” zostały rozdzielone, co podkreślać miało potrzebę zachowania społecznego dystansu. Nie wszystkim ten pomysł się spodobał. Teraz marka przeprasza.