0 1 0 0 0 4.07.2019Nescafe 3in1 z kampanią „Zamieszaj i ogarniaj”Nowa kampania pod hasłem „Zamieszaj i ogarniaj” informuje o relaunchu marki Nescafe 3in1.
0 2 0 0 0 4.07.2019Toyota po fali krytyki wycofała się z umieszczania billboardów na mazurskich jeziorachMarka Toyota wspólnie z Mazurskim Ochotniczym Pogotowiem Ratunkowym przygotowała pływające platformy wyposażone w numery alarmowe i mające ostrzegać żeglarzy przed zmianami pogody. Problem w tym, że platformy wyglądały jak pływające reklamy. Po fali krytyki firma wycofała się z pomysłu.
0 2 0 0 0 3.07.2019Lay’s rozpoczyna wakacyjną kampanię muzycznąMarka Lay’s przygotowała letnią kampanię pod hasłem „Muzyka smakuje lepiej z Lay’s”. W sklepach można znaleźć muzyczne paczki bestsellerów Lay’s oraz limitowaną edycję chipsów w trzech smakach. Muzyczne paczki z dodatkowym oznaczeniem promocyjnym będą w sprzedaży do końca sierpnia.
0 1 0 0 0 3.07.2019Visa wprowadza dźwiękową wizytówkęVisa wprowadzi identyfikację sensoryczną w ponad milionie punktów sprzedaży. Rozszerzy ona doświadczenie płatnicze o wrażenia dźwiękowe, wibracje i animacje. Będzie to tzw. wyrazisty zasób marki (ang. distinctive asset).
0 1 0 0 0 3.07.2019Kampania marki Beskidzkie MisiakiW drugiej połowie czerwca wystartowała kampania reklamowa marki przekąsek Beskidzkie Misiaki. Obejmie ona komunikację digital, PR oraz influencer marketing.
0 1 0 0 1 3.07.2019Rozpoczęła się piąta edycja akcji promującej Francję w PolsceFrench Touch me touch to hasło piątej edycji akcji promującej Francję w Polsce. Obejmie ona promocję cenową na francuskie produkty, eventy oraz aplikację
1 0 0 0 0 3.07.2019Coca-Cola emituje serial dokumentalny „Smaki bez granic”Serial dokumentalny „Smaki bez granic” to kolejna odsłona najnowszej kampanii Coca-Coli „Razem smakuje lepiej”. Ideą przewodnią kampanii jest wspólny posiłek. Do serialu marka zaprosiła znanych blogerów, którzy pochodzą z różnych stron świata, a mieszkają w Polsce. 2 lipca pojawił się premierowy odcinek serialu.
0 0 0 0 0 3.07.2019Produkcje reklamowe zlecane z pominięciem agencji reklamowych to już około 40% wszystkich zleceń na rynkuKlub Producentów Reklamowych SAR opublikował szczegółowy raport z badania działalności polskich domów produkcyjnych w roku 2018. Rośnie liczba produkcji zamawianych bezpośrednio przez reklamodawców.
0 10 0 0 0 3.07.2019MyTaxi zmienia nazwę na Free Now i staje się multiplatformąOd 2 lipca marka MyTaxi we wszystkich dziewięciu krajach i stu miastach europejskich, w których działa, zmienia się na Free Now. Nowa nazwa oznacza stopniowe przejście marki w kierunku multiplatformy oferującej obok taksówek również inne opcje transportu w mieście.
0 3 0 0 0 3.07.2019Sosnowiec wydaje paszporty turystom przyjeżdżającym do miastaSosnowiec wydaje paszporty w ramach kampanii promocyjnej skierowanej do turystów. Zachęca do spędzenia wakacji w tym mieście. Oprócz paszportów przygotował także 20 tys. katalogów „Last Minute”, przedstawiających 10 atrakcji w Sosnowcu.