Momfluencerki w sieci. Jak zbudować z nimi autentyczną relację jako marka?Momfluencerki w sieci. Jak zbudować z nimi autentyczną relację jako marka?Momfluencerki w sieci. Jak zbudować z nimi autentyczną relację jako marka?Momfluencerki w sieci. Jak zbudować z nimi autentyczną relację jako marka?
Gdy marka da się poznać odpowiednio wcześnie, relacja rozkwita (fot. Pixabay)

Momfluencerki w sieci. Jak zbudować z nimi autentyczną relację jako marka?

Momfluencerki w sieci. Jak zbudować z nimi autentyczną relację jako marka?
Dariusz Szpak

Dariusz Szpak

-

co-owner, creative director, OX Media

Dariusz Szpak

Dariusz Szpak

co-owner, creative director
OX Media

Twórca strategii digitalowych, kampanii marketingowych, kreatywnych stron internetowych oraz interaktywnych wideo tworzonych z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb biznesowych. Wraz z agencją OX Media laureat nagród: Webstarfestival, Digital Communication Awards oraz dwóch statuetek Golden Arrow w kategorii Digital Marketing. Współpracował m.in. z markami takimi jak Volkswagen, Nivea, Porshe, Tyskie, Velvet, Oknoplast, Bols, Sony czy AmRest. Prelegent wielu konferencji i wydarzeń marketingowych: IAB Internet Week, Social Media Convent, SEMcamp, SilesiaSEM. Występował też w programie „Biznes w Sieci” TVN CNBC.

Mamy i przyszłe mamy to ogromna społeczność zaangażowanych konsumentek. Tworzą hermetyczną grupę, której oczekiwania wobec brandu ewoluują wraz z rozwojem dziecka. Dla marek wyzwaniem jest zdobycie wiarygodności i zaufania w oczach tak wymagającego segmentu odbiorców. Jak zbudować długofalową relację z mamami w sieci i zachęcić je do interakcji? Jakie narzędzia i metody wykorzystać, aby stworzyć wartościowy i skuteczny przekaz?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się