YouTube nową telewizją dla dzieci. Wszystkie duże marki chcą mieć treści online dla najmłodszego widzaYouTube nową telewizją dla dzieci. Wszystkie duże marki chcą mieć treści online dla najmłodszego widzaYouTube nową telewizją dla dzieci. Wszystkie duże marki chcą mieć treści online dla najmłodszego widzaYouTube nową telewizją dla dzieci. Wszystkie duże marki chcą mieć treści online dla najmłodszego widza
Serial Hasbro na YouTube Kids

YouTube nową telewizją dla dzieci. Wszystkie duże marki chcą mieć treści online dla najmłodszego widza

YouTube nową telewizją dla dzieci. Wszystkie duże marki chcą mieć treści online dla najmłodszego widza
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Sześć lat i dziesięć miesięcy – w takim wieku byli dzisiejsi uczniowie podstawówek i gimnazjów, gdy zaczęli samodzielnie korzystać z internetu. Z każdym pokoleniem ten wiek spada. Jednocześnie zwiększa się zaangażowanie młodych użytkowników. Marki, co oczywiste, chcą to wykorzystać.

Według badań CBOS przeprowadzonych na grupie najmłodszych dzieci (w wieku 6–12 lat) aż 86 proc. z nich korzysta z internetu. Średnio poświęcają temu 14 godzin tygodniowo – więcej niż wykazały badania sprzed trzech lat. Co oczywiste, coraz więcej opiekunów zauważa, że pociechy spędzają zbyt dużo czasu w sieci.

Obecni uczniowie podstawówek weszli do internetu, mając mniej więcej sześć lat.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się