Sześć lat i dziesięć miesięcy – w takim wieku byli dzisiejsi uczniowie podstawówek i gimnazjów, gdy zaczęli samodzielnie korzystać z internetu. Z każdym pokoleniem ten wiek spada. Jednocześnie zwiększa się zaangażowanie młodych użytkowników. Marki, co oczywiste, chcą to wykorzystać.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Według badań CBOS przeprowadzonych na grupie najmłodszych dzieci (w wieku 6–12 lat) aż 86 proc. z nich korzysta z internetu. Średnio poświęcają temu 14 godzin tygodniowo – więcej niż wykazały badania sprzed trzech lat. Co oczywiste, coraz więcej opiekunów zauważa, że pociechy spędzają zbyt dużo czasu w sieci.
Obecni uczniowie podstawówek weszli do internetu, mając mniej więcej sześć lat.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |