0 2 0 0 0 8.07.2019Pepsi i 7Up Freeze pilotażowo na polskim rynkuNa polskim rynku pojawiły się mrożone napoje Pepsi Freeze oraz 7Up Freeze. Pilotażowo można spróbować ich w wybranych lokalach sieci Burger King oraz KFC w Warszawie, Wrocławiu i Krakowie.
0 2 0 0 0 8.07.2019Betclic sponsorem polskich siatkarzyBetclic został oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski w piłce siatkowej mężczyzn. Bukmacher mający licencję na działalność w Polsce podpisał trzyletnią umowę. Otrzymał prawa do wykorzystania wizerunku zawodników i posługiwania się tytułem oficjalnego sponsora reprezentacji Polski w piłce siatkowej mężczyzn. Jego logo znajdzie się na odzieży sportowej aktualnych mistrzów świata.
1 1 0 0 0 8.07.2019Prudential z nową odsłoną kampanii reklamowejWystartowała nowa odsłona kampanii reklamowej marki Prudential z cyklu „Młodzi bogowie”. Tym razem ubezpieczyciel przekonuje, że wystarczy 15 minut, by zdecydować o dwudziestu latach emerytury. Spoty można oglądać od 8 lipca.
2 0 0 0 0 5.07.2019Ruszyła letnia kampania „Salatino w moim tempie”„Salatino w moim tempie” – to hasło letniej kampanii reklamowej sałatek rybnych, należących do polskiej marki Graal. Działania promują linię zdrowych posiłków dla osób aktywnych. Kampanii w stacjach telewizyjnych, w internecie oraz w prasie towarzyszą aktywności w sklepach.
0 8 0 0 0 5.07.2019Warszawskie zoo z kampanią „ZOOstaw, nie dokarmiaj”W czerwcu rozpoczęła się kampania warszawskiego zoo: „ZOOstaw, nie dokarmiaj”. Działania są realizowane w formatach ATL-owych i digitalowych. Potrwają do końca roku.
0 5 0 0 0 5.07.2019Wydatki reklamowe branży finansowej w czerwcu: najwięcej wydał bank Credit AgricoleInstytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe branży finansowej w czerwcu 2019 r. Branża ta ogółem przeznaczyła ponad 141,4 mln zł na reklamę w mediach tradycyjnych. W raporcie uwzględniono marki o największych wydatkach reklamowych oraz typy najczęściej reklamowanych produktów.
0 1 0 0 0 5.07.2019Faktoria rozstrzygnęła przetarg na obsługę reklamowąPrzetarg na obsługę reklamową marki Faktoria z portfolio Nest Banku wygrała agencja ASAP & ASAP Communication.
0 1 0 0 5 4.07.2019Influencer marketing: brytyjski urząd uznał, że instagramerka mająca ponad 30 tys. obserwujących podlega przepisom o reklamieBrytyjski regulator Advertising Standards Authority (ASA) uznał, że próg 30 tys. obserwujących na Instagramie pozwala uznać użytkownika za influencera. Oznacza to, że blogerka parentingowa ze Szkocji złamała prawo, publikując nieoznaczone posty reklamowe.
0 1 0 0 0 4.07.2019Marka Polocard idzie za głosem sercaMarka Polocard wystartowała ze zintegrowaną kampanią „Słuchaj głosu serca”. Kreację przygotowała agencja reklamową Hand Made.
0 1 0 0 0 4.07.2019Andrzej Pągowski, twórca słynnej kampanii „Papierosy są do dupy”, wspólnie z portalem Gazeta.pl wraca z nową akcją „Plaża bez peta”W lipcu redakcja Gazety.pl rozpoczęła wakacyjną akcję pod hasłem „Plaża bez peta”. Przez najbliższe dwa miesiące będzie zwracała uwagę na zakaz palenia na nadbałtyckich plażach i przestrzegała przed pozostawianiem na plaży niedopałków. Akcję promuje plakat Andrzeja Pągowskiego, nawiązujący do głośnej kampanii, która przeszła do legendy polskiej reklamy społecznej.