Nescafé w ogólnopolskiej kampanii reklamowej ukazuje 75 lat obecności marki na rynku jako pasmo sukcesów. Rzeczywistość była bardziej złożona. Przed laty, za sprawą ukrytych motywacji amerykańskich konsumentek, niewiele brakowało nawet, by globalnego sukcesu kawy rozpuszczalnej w ogóle nie było.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
W spocie wszystko zaczyna się w latach 30. ubiegłego wieku. W 1938 roku koncern Nestlé, po sześciu latach badań, wprowadza na sklepowe półki kawę rozpuszczalną.
Innowacyjność produktu sprawiła, że pili ją żołnierze, himalaiści, astronauci i zwykli konsumenci zachęceni charakterystycznymi reklamami. Krótko mówiąc – „świat pokochał Nescafé”.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.