Świat nie od razu pokochał NescaféŚwiat nie od razu pokochał NescaféŚwiat nie od razu pokochał NescaféŚwiat nie od razu pokochał Nescafé
Motywacje konsumentów bywają nieodgadnione (kadr ze spotu Nescafé)

Świat nie od razu pokochał Nescafé

Świat nie od razu pokochał Nescafé
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Nescafé w ogólnopolskiej kampanii reklamowej ukazuje 75 lat obecności marki na rynku jako pasmo sukcesów. Rzeczywistość była bardziej złożona. Przed laty, za sprawą ukrytych motywacji amerykańskich konsumentek, niewiele brakowało nawet, by globalnego sukcesu kawy rozpuszczalnej w ogóle nie było.

W spocie wszystko zaczyna się w latach 30. ubiegłego wieku. W 1938 roku koncern Nestlé, po sześciu latach badań, wprowadza na sklepowe półki kawę rozpuszczalną.

Innowacyjność produktu sprawiła, że pili ją żołnierze, himalaiści, astronauci i zwykli konsumenci zachęceni charakterystycznymi reklamami. Krótko mówiąc – „świat pokochał Nescafé”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja