Jak zwiększyć skuteczność reklamy telewizyjnej dzięki badaniom neuromarketingowym? Case study marki kawy SegafredoJak zwiększyć skuteczność reklamy telewizyjnej dzięki badaniom neuromarketingowym? Case study marki kawy SegafredoJak zwiększyć skuteczność reklamy telewizyjnej dzięki badaniom neuromarketingowym? Case study marki kawy SegafredoJak zwiększyć skuteczność reklamy telewizyjnej dzięki badaniom neuromarketingowym? Case study marki kawy Segafredo
Aby trafnie zmodyfikować kreację, trzeba znać reakcje emocjonalne widzów (fot. kadr ze spotu Segafredo)

Jak zwiększyć skuteczność reklamy telewizyjnej dzięki badaniom neuromarketingowym? Case study marki kawy Segafredo

Jak zwiększyć skuteczność reklamy telewizyjnej dzięki badaniom neuromarketingowym? Case study marki kawy Segafredo
Joanna Sobyra

Joanna Sobyra

-

dyrektor marketingu, Segafredo Zanetti Poland

Joanna Sobyra

Joanna Sobyra

dyrektor marketingu
Segafredo Zanetti Poland

Przygodę z marketingiem rozpoczęła w krakowskiej agencji reklamowej full service, gdzie zdobywała doświadczenie, obsługując kampanie klientów. Od 11 lat związana z Segafredo Zanetti Poland, gdzie stworzyła dział marketingu od podstaw. Kawa jest jej pasją. Oprócz tego interesuje się podróżami i poznawaniem innych kultur.

Nakręcić telewizyjny spot kawy – wydawałoby się, że nic prostszego. A jednak w tych trzydziestu sekundach trzeba zawrzeć odpowiedni ładunek skojarzeń dotyczących marki. Całość musi angażować widza emocjonalnie i przykuwać jego uwagę w momentach strategicznie najważniejszych. Czy tak rzeczywiście jest? Czy widzowie odbierają reklamę zgodnie z założeniami twórców? Można to sprawdzić w badaniach neuromarketingowych. Na tego rodzaju badania zdecydowała się marka Segafredo.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja