Na co zwrócić uwagę przy współpracy z agencją eventową?Na co zwrócić uwagę przy współpracy z agencją eventową?Na co zwrócić uwagę przy współpracy z agencją eventową?Na co zwrócić uwagę przy współpracy z agencją eventową?
Niektórych eventów nie da się powtórzyć (fot. PowerEvents)

Na co zwrócić uwagę przy współpracy z agencją eventową?

Na co zwrócić uwagę przy współpracy z agencją eventową?
Paweł Haberka

Paweł Haberka

-

właściciel, PowerEvents

Paweł Haberka

Paweł Haberka

właściciel
PowerEvents

W branży eventowej od 12 lat. Wykładowca w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu oraz Studium Event Management w Warszawie. Prelegent na wielu ogólnopolskich konferencjach branżowych. Autor wypowiedzi eksperckich oraz artykułów ukazujących się na bieżąco w magazynach branżowych oraz innych mediach. Ma za sobą ponad 800 realizacji wydarzeń dla największych światowych firm. W agencji PowerEvents jest odpowiedzialny za produkcję eventów oraz koncepcje kreatywne projektów.

Czym się różni gwardia narodowa od zawodowego wojska? Obie formacje mają mundury i broń. Ale jak zawsze diabeł tkwi w szczegółach i to, co na pozór jest podobne, może bardzo się różnić po spojrzeniu przez lupę. Podobnie jest, jeśli chodzi o agencje eventowe.

Każda agencja ma piękną stronę internetową, chwali się swoimi top realizacjami, ale jak wybrać tę najlepszą? Jak wytypować firmę, która nas zrozumie i zrealizuje planowane wydarzenia dokładnie tak, jak chcemy?

Niniejszy artykuł ma wprowadzić zainteresowanych w branżę MICE (meetings, incentives, conferences, exhibitions) i pokazać kluczowe aspekty, na które warto zwrócić uwagę, planując podjęcie współpracy z firmą eventową.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się