Aflofarm zmniejsza budżet, lecz wciąż króluje wśród reklamodawców. W tle walka o pozycję wicelidera. Analiza Codemedia
  • 0
  • 1
13.03.2019

Aflofarm zmniejsza budżet, lecz wciąż króluje wśród reklamodawców. W tle walka o pozycję wicelidera. Analiza Codemedia

Reklamodawcy z sektora farmacji w 2018 r., podobnie jak w latach poprzednich, aktywnie promowali swoje produkty. W ostatnich trzech latach wydatki reklamowe tej branży osiągały poziom 1 mld zł rocznie. Charakteryzowały się dodatnią, choć spadającą, dynamiką – wynika z szacunków domu mediowego Codemedia. W ubiegłym roku wśród reklamodawców w tym sektorze imponujący wzrost nakładów odnotował Natur Product Zdrovit. Liderem zaś niezmiennie pozostaje Aflofarm.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

46155 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

13 marca 2019

12 marca 2019

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
12.03.2019

„Don’t invest in Łódź!”. Kampania promocyjna miasta

„Don’t invest in Łódź!”. Z tym hasłem mogli spotkać się pasażerowie zagranicznych portów lotniczych, czytelnicy portali internetowych „The Wall Street Journal” czy „Bloomberg”, użytkownicy LinkedIna, a od 8 marca także widzowie stacji telewizyjnych CNN i BBC. Ruszyła kampania informacyjno-promocyjna miasta. Działania mają zachęcić prywatnych, międzynarodowych przedsiębiorców do inwestowania w Łodzi.