Nescafe 3in1 z kampanią „Zamieszaj i ogarniaj”
  • 0
  • 1
4.07.2019

Nescafe 3in1 z kampanią „Zamieszaj i ogarniaj”

Nowa kampania pod hasłem „Zamieszaj i ogarniaj” informuje o relaunchu marki Nescafe 3in1.

Kampania to dwa 30-sekundowe spoty internetowe. Każdy z nich prezentuje, jak przy Nescafe 3in1 młodzi bohaterowie radzą sobie z wyzwaniami dorosłego życia. Produkt o nowej recepturze pomaga im w znalezieniu niekonwencjonalnych rozwiązań.

– Odbiorcami kampanii są młodzi konsumenci, reprezentanci generacji Z, którzy znajdują się u progu dorosłości. Akcja komunikuje zmianę receptury produktu oraz opakowania. Podkreśla symboliczną rolę Nescafe3in1 i pokazuje, że dzięki produktowi większość dorosłych spraw da się ogarnąć bez spiny – wyjaśnia Kalina Stachowiak, account z agencji GoldenSubmarine.

Kampanię przygotowała agencja GoldenSubmarine we współpracy z domem produkcyjnym ArtCore.

  • 1

Nowa kampania Nescafe 3in1

4 lipca 2019

3 lipca 2019