0 1 4.07.2019Nescafe 3in1 z kampanią „Zamieszaj i ogarniaj”kampanie reklamowe marketing internetowy TweetNowa kampania pod hasłem „Zamieszaj i ogarniaj” informuje o relaunchu marki Nescafe 3in1.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 2 0 0 0 4.07.2019Toyota po fali krytyki wycofała się z umieszczania billboardów na mazurskich jeziorachMarka Toyota wspólnie z Mazurskim Ochotniczym Pogotowiem Ratunkowym przygotowała pływające platformy wyposażone w numery alarmowe i mające ostrzegać żeglarzy przed zmianami pogody. Problem w tym, że platformy wyglądały jak pływające reklamy. Po fali krytyki firma wycofała się z pomysłu.
0 2 0 0 0 3.07.2019Lay's rozpoczyna wakacyjną kampanię muzycznąMarka Lay’s przygotowała letnią kampanię pod hasłem „Muzyka smakuje lepiej z Lay’s”. W sklepach można znaleźć muzyczne paczki bestsellerów Lay’s oraz limitowaną edycję chipsów w trzech smakach. Muzyczne paczki z dodatkowym oznaczeniem promocyjnym będą w sprzedaży do końca sierpnia.
0 1 0 0 0 3.07.2019Visa wprowadza dźwiękową wizytówkęVisa wprowadzi identyfikację sensoryczną w ponad milionie punktów sprzedaży. Rozszerzy ona doświadczenie płatnicze o wrażenia dźwiękowe, wibracje i animacje. Będzie to tzw. wyrazisty zasób marki (ang. distinctive asset).
0 1 0 0 0 3.07.2019Kampania marki Beskidzkie MisiakiW drugiej połowie czerwca wystartowała kampania reklamowa marki przekąsek Beskidzkie Misiaki. Obejmie ona komunikację digital, PR oraz influencer marketing.