1 4 0 0 0 28.06.2019Logotyp stworzony ze wspomnień promuje 20. edycję Effie PolandRuszyła kampania promująca jubileusz 20-lecia SAR Effie Poland. W jej ramach powstał generator, który umożliwia stworzenie logotypu ze wspomnień, spostrzeżeń i przeżyć osób związanych z konkursem.
3 0 0 0 0 28.06.2019„To nonsens, że rozrywka wysiada” – nowa odsłona kampanii T‑MobileT‑Mobile startuje z kolejną odsłoną kampanii reklamowej „Bez nonsensów”. Operator promuje w niej m.in. nową ofertę Magenta 1.
0 1 0 0 1 28.06.2019Biedronka i Vanish zbierają niepotrzebną odzieżKażdego roku w Polsce wyrzucane jest 2,5 mln ton tekstyliów. Tylko 32% Polaków oddaje nienoszone już ubrania potrzebującym. W związku z tym Biedronka i marka Vanish rozpoczęły akcję „Daj swoim ubraniom drugie życie”. W jej ramach niepotrzebne, ale nadające się do użytku ubrania można przynieść do 300 sklepów sieci w całej Polsce i wrzucić do specjalnego kontenera. Po wypraniu zostaną one przekazane podopiecznym organizacji Caritas.
0 0 0 0 13 28.06.2019Były pracownik pozywa Ikeę. Twierdzi, że zwolniono go, ponieważ krytykował ruch LGBTQ i cytował BiblięByły pracownik Ikei pozwał firmę. Twierdzi, że został zwolniony z pracy, ponieważ sprzeciwił się udziałowi w akcjach promujących ruch LGBTQ. Miał argumentować to swoją wiarą i cytować fragmenty Biblii. W sądzie reprezentować będzie go Instytut na rzecz Kultury Prawnej Ordo Iuris.
0 5 0 0 1 28.06.2019„E-commerce w Polsce 2019” – raport Gemiusa i e-IzbyGemius wraz z Izbą Gospodarki Elektronicznej prezentują 7. edycję badania „E-commerce w Polsce. Gemius dla e-Commerce Polska”. To publikacja na temat polskiego rynku e-handlu, postaw zakupowych konsumentów oraz popularności e-sklepów w różnych kategoriach produktowych.
0 1 0 0 0 28.06.2019Nestlé wybiera Dotrelations do obsługi w social mediaNestlé wybrało agencję do obsługi komunikacji korporacyjnej marki w social media na polskim rynku. W wyniku wygranego przetargu od kwietnia za relacje z fanami firmy odpowiada Dotrelations.
0 0 0 0 0 27.06.2019mBank z agencją do obsługi klienta masowego oraz młodegoRozstrzygnięto przetarg na obsługę marketingową dwóch segmentów biznesowych mBanku – klienta masowego oraz młodego. Wygrała go agencja Energy BBDO.
0 2 0 0 7 27.06.2019Hasło „Broń ratuje życie” i słowa Trumpa na billboardach fundacji Trybun.org.plNa północy Polski pojawiły się billboardy z hasłem „Broń ratuje życie”. Inicjator akcji, portal Trybun.org.pl przekonuje, że chce „wzbudzić bezpiecznie kontrowersję, bo tylko ta zmusi do wywołania dyskusji o potrzebie posiadania przez Polaków broni”.
0 0 0 0 0 27.06.2019Wyborcza.pl i SAR ze wspólną inicjatywą. Ma ona chronić reklamodawców przed botami i trollami oraz przeciwdziałać dezinformacji w InternecieWyborcza.pl oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zapraszają przedstawicieli rynku reklamowego do dialogu branżowego i podjęcia wspólnej inicjatywy na rzecz jakościowego ruchu w Internecie i przeciwdziałania dezinformacji. Projekt jest częścią strategii działań związanych ze zwalczaniem dezinformacji podjętych przez Komisję Europejską.
0 1 0 0 0 27.06.2019Multi Communications i Multi Event zmieniają nazwy na OneMultiOneMulti to nowa nazwa agencji znanych wcześniej jako Multi Communications i Multi Event. Pod jedną wspólną marką zintegrowana zostaje dotychczasowa działalność z obszarów public relations, organizacji eventów, social media, influencer i content marketingu.