Espresso

28 czerwca 2019

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
28.06.2019

Biedronka i Vanish zbierają niepotrzebną odzież

Każdego roku w Polsce wyrzucane jest 2,5 mln ton tekstyliów. Tylko 32% Polaków oddaje nienoszone już ubrania potrzebującym. W związku z tym Biedronka i marka Vanish rozpoczęły akcję „Daj swoim ubraniom drugie życie”. W jej ramach niepotrzebne, ale nadające się do użytku ubrania można przynieść do 300 sklepów sieci w całej Polsce i wrzucić do specjalnego kontenera. Po wypraniu zostaną one przekazane podopiecznym organizacji Caritas.

27 czerwca 2019

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
27.06.2019

Wyborcza.pl i SAR ze wspólną inicjatywą. Ma ona chronić reklamodawców przed botami i trollami oraz przeciwdziałać dezinformacji w Internecie

Wyborcza.pl oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zapraszają przedstawicieli rynku reklamowego do dialogu branżowego i podjęcia wspólnej inicjatywy na rzecz jakościowego ruchu w Internecie i przeciwdziałania dezinformacji. Projekt jest częścią strategii działań związanych ze zwalczaniem dezinformacji podjętych przez Komisję Europejską.

Poprzednie Następne