1 4 0 0 0 21.11.2019Allegro w świątecznej kampanii „pomaga znaleźć to, co najważniejsze”Allegro rozpoczęło kampanię świąteczną. Opowiada w niej historię o ważnych rzeczach: rodzinie, marzeniach i wspólnych doświadczeniach oraz o tym, jak technologia czasami utrudnia, a czasem ułatwia komunikację międzypokoleniową. Główną bohaterką spotu tym razem jest babcia, grana przez Halinę Rowicką.
0 1 0 0 0 20.11.2019Pierwsza Liga Piłkarska nawiązała współpracę z RL MediaPierwsza Liga Piłkarska (Fortuna 1 Liga) nawiązała współpracę z RL Media. Dom mediowy należący do grupy komunikacyjnej Group One zajmie się doradztwem i consultingiem w obszarze pozyskiwania partnerów biznesowych oraz sponsoringu.
0 1 0 0 0 20.11.2019Twórca TikToka zamierza stanąć w szranki ze Spotify i Apple MusicChińska firma ByteDance stojąca za TikTokiem przygotowuje się do konkurowania ze Spotify i Apple Music w obszarze streamingu muzyki. Według „Financial Timesa” prowadzi obecnie rozmowy z wytwórniami muzycznymi, w tym Universal Music, Sony Music czy Warner Music. Spotkania dotyczą udzielenia licencji na treści muzyczne nowemu serwisowi subskrypcyjnemu.
0 1 0 0 0 20.11.2019Ringier Axel Springer Polska wprowadza nową strukturęRingier Axel Springer Polska wprowadza nową strukturę umożliwiającą dalszy dynamiczny wzrost w obszarze cyfrowych mediów i technologii. Digital publishing zostanie połączony w pięć obszarów strategicznych. Kompetencje technologiczne mają być jeszcze mocniej zintegrowane z biznesem.
0 1 0 0 0 20.11.2019Z roku na rok Mikołaj coraz hojniejszy. Polska rodzina przeznaczy na święta średnio 1521 zł. Badanie DeloitteBoże Narodzenie to szczególny okres również dla handlu. Jak pokazuje 22. edycja międzynarodowego badania „Zakupy świąteczne 2019” firmy Deloitte, w tym roku na prezenty, żywność, podróże oraz spotkania z najbliższymi Polacy zamierzają przeznaczyć średnio 1521 zł. To o 5 proc. więcej niż wydali rok temu.
0 1 0 0 0 20.11.2019Sprzedawcy i klienci mają odmienne zdanie na temat zwrotów i obsługi w sklepach. Badanie OracleKlienci uważają, że marki nie spełniają ich oczekiwań dotyczących dostawy i wygody – pokazuje globalne badanie Oracle Retail. Nie wykorzystują przez to wszystkich możliwości.
1 1 0 0 0 20.11.2019Ruszyła kampania „Kamis. Dokładnie takie Święta”18 listopada marka przypraw Kamis zainaugurowała świąteczną komunikację. Sercem kampanii „Kamis. Dokładnie takie Święta” są spoty, które będą emitowane w telewizji oraz Internecie.
1 2 0 0 0 19.11.2019„Mamy energię do zmian”. Pracownicy śpiewają w kampanii wizerunkowej PGEPGE Polska Grupa Energetyczna rozpoczęła kampanię wizerunkową „Mamy energię do zmian”. Jej tematem przewodnim jest transformacja Grupy w kierunku innowacyjnych i ekologicznych rozwiązań. Muzycznym motywem przewodnim spotów jest utwór Andrzeja Dąbrowskiego „Zielono mi”.
0 1 0 0 0 19.11.2019Airbnb sponsorem igrzysk olimpijskich do 2028 r.Airbnb i Międzynarodowy Komitet Olimpijski podpisały umowę sponsorską wartą 500 mln dol. Dzięki niej platforma do rezerwacji noclegów stanie się sponsorem igrzysk olimpijskich do 2028 r.
0 5 0 0 0 19.11.2019Pudełka Chicken Fries wysadzane kryształami Swarovskiego. Limitowana seria Burger KingaBurger King przygotował limitowaną edycję opakowań Chicken Fries. Są one wysadzane kryształami Swarovskiego. Pierwsza partia wyprzedała się w ciągu trzech godzin. Kolejna ma pojawić się przed weekendem 22–24 listopada.