1 2 0 2.11.2020Ruszyła kampania „Ziemniak – prawdziwy bohater smaku Lay’s”Rozpoczęła się kampania „Ziemniak – prawdziwy bohater smaku Lay’s”. Podkreślono w niej, że najważniejszym składnikiem chipsów marki są pochodzące z Polski ziemniaki.
0 1 0 30.10.2020Klub Investor Relations w Polskim Stowarzyszeniu Public RelationsPowstaje nowy klub ekspercki w Polskim Stowarzyszeniu Public Relations, poświęcony relacjom inwestorskim. Jego prace będzie koordynować Maciej Krzysztoszek, dotychczasowy koordynator Klubu Rzeczników Prasowych. Nowym koordynatorem tego klubu zostaje Damian Ziąber.
0 1 0 30.10.2020Apple intensyfikuje prace nad własną wyszukiwarkąApple staje w obliczu utraty miliardów dolarów płaconych przez Google za to, że wyszukiwarka firmy z Mountain View jest domyślną wyszukiwarką w iPhone’ach. Wzmaga więc wysiłki w celu opracowania własnej technologii wyszukiwania – podaje „Financial Times”.
1 1 0 30.10.2020Coca-Cola prezentuje prototyp papierowej butelkiCoca-Cola zaprezentowała prototyp butelki wykonanej z papieru. Ta innowacyjna technologia pakowania ma pomóc osiągnąć cel, który firma określa jako świat bez odpadów.
0 1 0 30.10.2020Bez zmian w nastrojach polskich konsumentów – barometr GfKOdczyt barometru nastrojów konsumenckich GfK z początku października nie wykazał zmiany klimatu konsumenckiego w Polsce. Jednak dalszy dynamiczny przyrost zachorowań w drugiej połowie miesiąca i równoległe pojawienie się niepokojów społecznych spowodowanych orzeczeniem Trybunału Konstytucyjnego otwiera drogę do ponownych spadków notowań barometru w kolejnych miesiącach.
1 1 0 30.10.2020Samsung i Sokół powracają w kampanii Galaxy Note20 Ultra 5G„Supermoc do pracy i po pracy” to kampania Galaxy Note20 Ultra 5G, w której Samsung ponownie łączy siły z Sokołem. Tym razem w myśl zasady, że „Biznes jest jak gra. Żeby wygrać, trzeba znać kombinacje”, Wojciech Sosnowski prezentuje triki i wskazówki, które mają pozwolić odbiorcom w pełni wykorzystać swój potencjał.
0 1 1 29.10.2020Kampania „Delma gotowa na wszystko!”. Powraca Delmik – bohater markiPowraca brand hero marki margaryny Delma, noszący imię Delmik. Można go zobaczyć w nowej kampanii promującej wariant Maślany smak 80% tłuszczu. Reklamy nawiązują do uniwersalności produktu i hasła: „Smaruj, gotuj, smaż!”.
1 1 0 29.10.2020„Twórz filmy jak filmy” – spot promujący iPhone’a 12 Pro26 października Apple zaprezentował spot promujący iPhone’a 12 Pro. Podkreślono w nim możliwość tworzenia profesjonalnych materiałów wideo za pomocą tego smartfona.
0 1 0 29.10.2020mBank poparł protesty kobiet. Część klientów deklaruje, że zamknie konta28 października mBank zamieścił w mediach społecznościowych film wyrażający poparcie dla odbywających się w całej Polsce protestów po wyroku Trybunału Konstytucyjnego w sprawie aborcji. Część klientów oznajmiła, że zamknie konto w tej instytucji.
0 1 1 29.10.2020Jak Polki zarządzają swoim czasem? Kolejna odsłona raportu „Siła kobiet”Polki w ciągu dnia wykonują szereg aktywności, na które doba to zdecydowanie za mało. Zarządzanie czasem, łączenie życia zawodowego z prywatnym i wygospodarowanie czasu dla siebie to nie lada wyzwanie. Wyniki badania Mobile Institute „Siła kobiet. Jakie są współczesne Polki?” nie pozostawiają wątpliwości, że Polki są bardzo zapracowanymi kobietami.