0 1 0 0 0 18.03.2019180heartbeats + Jung v Matt firmą propagującą standardy ONZ dotyczące praw LGBT+180heartbeats + Jung v Matt dołączyła do międzynarodowych firm, które propagują w miejscu pracy standardy praw człowieka Organizacji Narodów Zjednoczonych w zakresie zatrudnienia osób LGBT+. To pierwsza polska firma w tym gronie.
0 1 0 0 0 18.03.2019MySpace przeprasza za utratę plikówFirma MySpace przeprosiła za migrację serwerów, która spowodowała ogromną utratę danych. Poinformowała na stronie, że zdjęcia, pliki wideo i audio wrzucone na platformę wcześniej niż 3 lata temu mogą nie być już dłużej dostępne.
1 0 0 0 0 18.03.2019Wodny balet AudiMarka Audi rozpoczęła kampanię, w której jej samochody odtańczyły synchroniczny układ w basenie. Spot ma zaprezentować możliwości aut.
0 1 0 0 0 18.03.2019Marka Carnilove powierza Up & More kompleksową obsługę marketingowąKompleksowe działania marketingowe dla Carnilove – marki premium na rynku żywności dla zwierząt – poprowadzi agencja Up & More. Projekt dotyczy zintegrowanej komunikacji marketingowej mającej na celu podtrzymywanie trwałych relacji ze świadomym konsumentem.
0 0 0 0 0 18.03.2019Firmy Kantar pod jedną markąFirma Kantar ogłosiła, że od 2 kwietnia 2019 r. wszystkie jej usługi i produkty będą oferowane pod wspólną marką Kantar. Wszystkie pozostałe marki wyjdą z użycia.
2 1 0 0 0 18.03.2019Ukraińska artystka w kampanii Plusa kierowanej do UkraińcówPlus rozpoczął kolejne działania skierowane do obywateli Ukrainy mieszkających w Polsce lub dopiero planujących przyjazd do niej. 18 marca wystartowała kampania reklamowa prowadzona w Polsce i na Ukrainie. Jej twarzą jest zwyciężczyni Eurowizji w 2016 r, popularna ukraińska artystka Jamala.
0 3 0 0 0 18.03.2019Marcowe przebudzenie do życia z Galerią RuszW marcu świat na nowo budzi się do życia. Bez względu na to, czy jesteś stary, czy młody, warto spojrzeć na rzeczywistość nowym okiem. Odnaleźć czas na myślenie i poszukiwanie wewnętrznej równowagi – przekonuje Galeria Rusz i prezentuje nowe prace.
1 4 0 0 0 18.03.2019„More than Italian” – kampania Lavazzy w PolsceLavazza rozpoczęła polską odsłonę globalnej kampanii „More than Italian”. Spoty emitowane od 18 marca mają podkreślać wszechstronność kawy tej marki w zaspokajaniu zróżnicowanych gustów i potrzeb konsumentów.
0 5 0 0 0 18.03.2019Targi Packaging Innovations w kwietniu2 kwietnia w Expo XXI Warszawa rozpoczną się 11. Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations. W ciągu dwóch dni można będzie poznać ofertę ponad dwustu wystawców oraz wziąć udział w licznych spotkaniach w strefach WorkShops.
0 3 0 0 0 18.03.2019Trashtag Challenge – internauci sprzątają śmieci i wrzucają zdjęcia przed i poW mediach społecznościowych pojawiło się nowe wyzwanie. To Trashtag Challenge. W jego ramach internauci umieszczają online zdjęcia śmieci. Następnie sprzątają sfotografowane zaśmiecone miejsce i publikują zdjęcie po tej czynności.