2 2 0 0 0 12.11.2019Ballantine’s startuje z nową odsłoną serialu internetowego „Kropla prawdy”Marka Ballantine’s stworzyła trzecią odsłonę serialu internetowego „Kropla prawdy”. Fabuła została osnuta wokół procesu powstawania whisky. W produkcji występują m.in. Piotr Stramowski, Krzysztof Czeczot, Monika Pikuła, Karolina Porcari i Philip Lenkovsky.
0 1 0 0 1 12.11.2019„Sprzedam opla”. Powstał paradokument o sprzedaży samochoduMichał Barszczewski, kierowca z Kamiennej Góry, wystawił na sprzedaż opla astrę. Oprócz zamieszczenia ogłoszenia w serwisie Otomoto przygotował wideo w konwencji paradokumentu.
1 1 0 0 0 12.11.2019Utwór „Paddymania” promuje musical o Paderewskim8 listopada Teatr Muzyczny w Poznaniu premierowo opublikował wyreżyserowany przez duet Kissinger Twins teledysk „Paddymania”. Wystąpił w nim Sifiso Mazibuko, gwiazda londyńskiego West Endu oraz soliści i balet teatru. Film promuje musical o Ignacym Janie Paderewskim.
0 1 0 0 0 12.11.2019Takeaway.com sponsorem UEFA Euro 2020Serwis do zamawiania jedzenia online Takeaway.com, którego częścią jest Pyszne.pl, będzie jednym z głównych sponsorów UEFA Euro 2020. Firma zostanie oficjalnym partnerskim serwisem do zamawiania jedzenia podczas mistrzostw.
0 1 0 0 0 8.11.2019Trzy wymiary marki – konferencja Brand Summit 2019 już 21 listopadaMarka to coś więcej niż tylko nazwa i logo. Należy do najważniejszych aktywów firm, pozwalających na przyciąganie uwagi klientów. Mocna marka ma znaczenie, jakiego nie miała nigdy wcześniej, dlatego tak ważna jest jej komunikacja i dbanie o wizerunek.
0 1 0 0 0 8.11.2019Uber Eats chce stać się platformą reklamowąUber zamierza stać się platformą reklamową. Ma w planach sprzedawanie przestrzeni reklamowej w aplikacji Eats restauracjom, które chcą przyciągnąć więcej klientów.
0 1 0 0 0 8.11.2019Heineken zastąpi plastikowe opakowania zbiorcze kartonemHeineken na brytyjskim rynku zastąpi kartonem plastik w wielopakach piwa. Nastąpi to w kwietniu 2020 r.
0 7 0 0 0 8.11.2019Polski Internet w październiku 2019 r. Wyniki badania Gemius/PBILiczba internautów w Polsce w październiku 2019 r. wyniosła ogółem 28,1 mln osób. Na komputerach osobistych i laptopach (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) było to 23,1 mln osób. Na urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety) 23,9 mln. Gemius i PBI przedstawiają wyniki badania Internetu w Polsce.
0 1 0 0 0 8.11.2019„The New York Times” wycofa reklamy programmatic z aplikacji mobilnej„The New York Times” poinformował, że na początku 2020 r. wycofa reklamy programmatic ze swojej aplikacji mobilnej. Jako powód dziennik podaje, że ich długi czas ładowania pogarsza wrażenia użytkowników.
5 1 0 0 0 8.11.2019mBank w kampanii „Najlepiej” promuje ofertę dla młodychmBank prezentuje nową odsłonę kampanii reklamującej eKonto dla Młodych. Przekaz bazuje na codziennych sytuacjach z życia młodych osób. Eksponuje też funkcje oferowane w ramach konta, m.in. płatności telefonem, przelewy na numer telefonu czy sprawdzanie stanu rachunku w aplikacji mobilnej.