Sukces przez powtórzenia – Allegro i sztuka opowiadaniaSukces przez powtórzenia – Allegro i sztuka opowiadaniaSukces przez powtórzenia – Allegro i sztuka opowiadaniaSukces przez powtórzenia – Allegro i sztuka opowiadania
Zanim porozmawia z rodziną (fot. kadr z reklamy)

Sukces przez powtórzenia – Allegro i sztuka opowiadania

Sukces przez powtórzenia – Allegro i sztuka opowiadania
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Ogromnym echem nie tylko w Polsce odbiła się świąteczna reklama Allegro. Staruszek uczący się angielskiego podbił serca widzów. Spot zaś zrodził pytania o oryginalność pomysłu oraz o to, co w nim niedopowiedziane.

Pod koniec listopada Allegro rozpoczęło kampanię świąteczną spotem „Czego szukasz w Święta? English for beginners”, przygotowanym przez agencję Bardzo. Starszy pan kupuje w Internecie podręcznik do nauki angielskiego. Obserwujemy jego zmagania z trudną materią obcego języka i determinację w podążaniu do celu. Na koniec dowiadujemy się, dlaczego z takim zapałem uczył się nowego języka.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się