TikTokowi dobrze idzie, ale ciągle mamy czas – mówi Mark Zuckerberg na wewnętrznym spotkaniu dla pracownikówTikTokowi dobrze idzie, ale ciągle mamy czas – mówi Mark Zuckerberg na wewnętrznym spotkaniu dla pracownikówTikTokowi dobrze idzie, ale ciągle mamy czas – mówi Mark Zuckerberg na wewnętrznym spotkaniu dla pracownikówTikTokowi dobrze idzie, ale ciągle mamy czas – mówi Mark Zuckerberg na wewnętrznym spotkaniu dla pracowników
Czy fani TikToka dadzą się złapać na Lasso? (fot. Pixabay)

TikTokowi dobrze idzie, ale ciągle mamy czas – mówi Mark Zuckerberg na wewnętrznym spotkaniu dla pracowników

TikTokowi dobrze idzie, ale ciągle mamy czas – mówi Mark Zuckerberg na wewnętrznym spotkaniu dla pracowników
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Mark Zuckerberg jest pod wrażeniem globalnego sukcesu aplikacji TikTok. Dostrzega też jednak jej słabości – wynika z nagrania, które wyciekło z wewnętrznego spotkania dla zaniepokojonych pracowników Facebooka.

Rzadko kiedy dowiadujemy się czegoś więcej o planach i zamiarach gigantów technologicznych. Komunikaty, które wychodzą od Google’a, Facebooka, Amazona czy Apple’a, są odpowiednio skrojone przez biura prasowe – optymistyczne, ale i nie zdradzające zbyt wiele, a poza tym suche i nudne.

Nic dziwnego: wszystkie firmy giełdowe muszą ściśle kontrolować przekaz.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się