Spotify otrzymuje 600 GB informacji o słuchaczach dziennie. Netflix nieustannie obserwuje zachowania ponad 100 mln użytkowników. Nieświadomie tworzymy strategie rozwoju, kampanie i nowe marki, nawet gdy nic nie streamujemy.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Ubiegłoroczna kampania Spotify na ulicach Londynu (choć nie tylko). Na wielkoformatowych reklamach w mieście oraz w metrze wzrok przyciągały kreacje bazujące na ciekawostkach dotyczących zachowań użytkowników muzycznej platformy.
Jedna np. dowcipnie radziła odbiorcom, żeby unikali lekarzy, którzy na playliście do odtwarzania na sali operacyjnej umieścili sobie „Schody do nieba” czy „Powiedz, że mnie nie opuścisz” („Say You Won’t Let Go”).
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.