Spotify i Netflix to nie muzyka i seriale. To najlepsze zbiory danych o konsumentachSpotify i Netflix to nie muzyka i seriale. To najlepsze zbiory danych o konsumentachSpotify i Netflix to nie muzyka i seriale. To najlepsze zbiory danych o konsumentachSpotify i Netflix to nie muzyka i seriale. To najlepsze zbiory danych o konsumentach
Co spodobało się zalegającym na kanapie widzom? Netflix dokładnie to sprawdza (źr. Netflix)

Spotify i Netflix to nie muzyka i seriale. To najlepsze zbiory danych o konsumentach

Spotify i Netflix to nie muzyka i seriale. To najlepsze zbiory danych o konsumentach
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Spotify otrzymuje 600 GB informacji o słuchaczach dziennie. Netflix nieustannie obserwuje zachowania ponad 100 mln użytkowników. Nieświadomie tworzymy strategie rozwoju, kampanie i nowe marki, nawet gdy nic nie streamujemy.

Ubiegłoroczna kampania Spotify na ulicach Londynu (choć nie tylko). Na wielkoformatowych reklamach w mieście oraz w metrze wzrok przyciągały kreacje bazujące na ciekawostkach dotyczących zachowań użytkowników muzycznej platformy.

Jedna np. dowcipnie radziła odbiorcom, żeby unikali lekarzy, którzy na playliście do odtwarzania na sali operacyjnej umieścili sobie „Schody do nieba” czy „Powiedz, że mnie nie opuścisz” („Say You Won’t Let Go”).

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się