0 0 0 0 0 9.05.2018Instagram po cichu wprowadza funkcję natywnych płatnościInstagram ukradkiem dodał do aplikacji funkcję płatności natywnych dla niektórych użytkowników w USA. Pozwala ona przypisać do profilu kartę debetową lub kredytową, skonfigurować zabezpieczenia, a następnie robić zakupy bez opuszczania aplikacji.
1 1 0 0 0 9.05.2018Henryk Kania trenuje z Krzychem GolonkąZakłady Mięsne Henryk Kania nawiązały współpracę reklamową z mistrzem trików piłkarskich Krzysztofem Golonką. Prowadzi on w mediach społecznościowych kanał Trenuj z Krzychem, który ma ponad milion subskrybentów.
0 2 0 0 0 8.05.2018Rekordowe wydatki na działania promocyjne polskich miast i regionów – raport już dostępnyZ danych Ministerstwa Finansów wynika, że w 2017 r. samorządy wydały na promocję niemal 719 mln zł. Było to o 53 mln zł więcej niż rok wcześniej. W tegorocznym raporcie „Wydatki i działania promocyjne polskich miast i regionów” autorzy analizują budżety promocyjne 91 samorządów. Branża wybrała również najlepiej promujący się samorząd.
2 0 0 0 0 8.05.2018„Dobrzy ludzie” Kasy Stefczyka na ćwierćwiecze firmy7 maja rozpoczęły się dwie kampanie Kasy Stefczyka. Hasło działań wizerunkowych brzmi „Dobrzy ludzie”, natomiast produktowych – „Pożyczka Zaratka”.
0 2 0 0 0 8.05.2018Srebrne wilki na zakupach. Duży przyrost e-kupujących w wieku 65+ pokazują dane ShoperaPlatforma Shoper odnotowała 76-procentowy wzrost liczby seniorów obecnych w e-sklepach. Przełożyło się to na większą liczbę i wartość transakcji.
0 0 0 0 0 8.05.2018AMS z reklamami na ekranach bankomatówAMS będzie emitować reklamy na ekranach ponad 2,3 tys. bankomatów sieci Planet Cash.
0 1 0 0 0 8.05.2018Semilac uruchamia platformę, za pomocą której można zgłaszać pomysły na innowacje7 maja Nesperta, właściciel marki Semilac, uruchomiła specjalną platformę online. Umożliwia ona klientom i pracownikom zgłaszanie pomysłów na nowy produkt czy usługę bądź innych kreatywnych rozwiązań, które pozwolą rozwijać ofertę i dostosowywać ją do oczekiwań konsumentów. W tym celu powołano też w firmie specjalną radę innowacji.
0 3 0 0 0 8.05.2018Polacy bez szerszej wiedzy o RODO – pokazuje badanie ARC Rynek i Opinia40% Polaków przyznaje, że nie słyszało o regulacji o ochronie danych osobowych – RODO. Co dziesiąty Polak twierdzi, że zna w jakimś stopniu jej szczegóły. Jednocześnie niespełna 1/3 badanych ma zaufanie do firm i instytucji w kontekście bezpieczeństwa ich danych osobowych. Połowa twierdzi, że w ciągu ostatniego roku ich dane były wykorzystywane bez ich zgody – wynika z sondażu ARC Rynek i Opinia.
1 0 0 0 0 8.05.2018Wampiry lecą po pożyczkę gotówkową. Kolejna odsłona kampanii Eurobanku7 maja do emisji trafił nowy spot telewizyjny Eurobanku z udziałem brand heroes – wampirów Felixa, Vlada i Maćka. Reklama promuje pożyczkę z gwarancją niskiego oprocentowania.
1 2 0 0 0 8.05.2018„Mundial sam się nie wygra” – przekonuje Zdzisław Kręcina w kampanii LV BetLV Bet Zakłady Bukmacherskie rozpoczęły kampanię reklamową pod hasłem „Mundial sam się nie wygra”. Twarzą działań przygotowanych z okazji piłkarskich mistrzostw świata w Rosji został były działacz piłkarski Zdzisław Kręcina. Nawiązanie przez firmę współpracy z nowym ambasadorem ma być początkiem niestandardowych działań marketingowych.