Allegro w świątecznej kampanii „pomaga znaleźć to, co najważniejsze”
  • 1
  • 4
21.11.2019

Allegro w świątecznej kampanii „pomaga znaleźć to, co najważniejsze”

Allegro rozpoczęło kampanię świąteczną. Opowiada w niej historię o ważnych rzeczach: rodzinie, marzeniach i wspólnych doświadczeniach oraz o tym, jak technologia czasami utrudnia, a czasem ułatwia komunikację międzypokoleniową. Główną bohaterką spotu tym razem jest babcia, grana przez Halinę Rowicką.

Tegoroczny spot, zatytułowany „Album”, przedstawia rodzinną historię, w której wspomnienie przeszłości jest inspiracją do działania w teraźniejszości. Film ma odzwierciedlać dzisiejszy świat, w którym nie zawsze rozumiemy drugą osobę, nawet członka rodziny. Tym razem międzypokoleniowe zrozumienie jest możliwe dzięki rodzinnemu ciepłu oraz Allegro.

Jesteśmy platformą, na której klienci mogą znaleźć wszystko, czego szukają podczas codziennych zakupów. W komunikacji staramy się podkreślać to, co jest naprawdę ważne w życiu: miłość, ciepło, dobroć i zrozumienie. W naszych filmach, podobnie jak w życiu codziennym, Allegro pozwala łatwo znaleźć to, co najważniejsze w konkretnym momencie. To kolejny nasz film, który wychodzi poza proste skojarzenia związane z zakupami. Mówimy o tym, co naprawdę się liczy dla nas wszystkich – mówi Adam Szałamacha, brand manager w Allegro.

Kampania składa się z trzech elementów: zwiastuna, części wizerunkowej i produktowej. Będzie emitowana w telewizji oraz Internecie, w tym w mediach społecznościowych od 20 listopada do 24 grudnia. Odbiorcy będą mogli zobaczyć spoty zarówno podczas nadchodzącego festiwalu promocji Black Week na Allegro, jak i podczas świątecznych zakupów.

Tegoroczny świąteczny spot został stworzony w ramach nowej platformy komunikacyjnej „Znajdź to, co najważniejsze teraz”. Przygotowała ją agencja Ogilvy.

Rozwój technologiczny nie pomaga w zrozumieniu między pokoleniami. Ale tak naprawdę mamy dużo więcej wspólnego ze starszymi członkami rodziny, niż nam się czasem wydaje. Kampania dotyczy tego, co najważniejsze w okresie Bożego Narodzenia w każdej rodzinie: bycia razem. Technologia jest tylko narzędziem, które może być pomocne – mówi Maciej Twardowski, dyrektor kreatywny w Ogilvy.

Film wyreżyserował Trevor McMahan (Moon Films). To zdobywca wielu nagród oraz twórca kampanii dla takich marek jak Huawei, McDonald’s, Volkswagen czy Visa.

W roli głównej zobaczyć można Halinę Rowicką, aktorkę znaną m.in. z seriali „Dom”, „Szatan z siódmej klasy”, „Przyjaciółki” czy „Druga szansa”. Rolę wnuczki gra Oliwia Ogorzelska, która wcieliła się m.in. w postać Gosi w serialu „Ojciec Mateusz”.

Scenariusz przygotowała agencja Ogilvy. Moon Films odpowiada za proces produkcji, Televisor za postprodukcję, Juice za montaż dźwięku. Muzykę skomponował Wołodymyr Antoniw z Mirya – Handcrafted Soundtracks.

  • 4
Allegro

Świąteczna kampania Allegro

20 listopada 2019