Sprzedawcy i klienci mają odmienne zdanie na temat zwrotów i obsługi w sklepach. Badanie Oracle - Marketing przy Kawie
Sprzedawcy i klienci mają odmienne zdanie na temat zwrotów i obsługi w sklepach. Badanie Oracle
  • 0
  • 1
20.11.2019

Sprzedawcy i klienci mają odmienne zdanie na temat zwrotów i obsługi w sklepach. Badanie Oracle

Klienci uważają, że marki nie spełniają ich oczekiwań dotyczących dostawy i wygody – pokazuje globalne badanie Oracle Retail. Nie wykorzystują przez to wszystkich możliwości.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55736 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

20 listopada 2019

19 listopada 2019