- 1
- 2
„Mamy energię do zmian”. Pracownicy śpiewają w kampanii wizerunkowej PGE
PGE Polska Grupa Energetyczna rozpoczęła kampanię wizerunkową „Mamy energię do zmian”. Jej tematem przewodnim jest transformacja Grupy w kierunku innowacyjnych i ekologicznych rozwiązań. Muzycznym motywem przewodnim spotów jest utwór Andrzeja Dąbrowskiego „Zielono mi”.
Kampania ma charakter wizerunkowo-produktowy. Składają się na nią trzy 30-sekundowe spoty – dwa wizerunkowe i jeden produktowy. Ze względu na zbliżający się okres świąteczny tematyka obejmie zarówno kreacje bożonarodzeniowe, jak i te dotyczące ogólnego profilu działalności PGE, czyli energetyki, z zaakcentowaniem zmian, jakie przechodzi firma.
Kampania będzie prowadzona w telewizji, w kinie i serwisach VoD. Zaplanowano także reklamy w prasie i na OOH oraz display w Internecie. Do promocji wykorzystane zostaną również korporacyjne kanały w mediach społecznościowych.
W spotach zostaną zaprezentowani pracownicy oraz klienci koncernu, którzy w trakcie wykonywania służbowych i codziennych obowiązków podśpiewują utwór „Zielono mi”. W ten sposób podkreślono utożsamianie się pracowników PGE z zielonym kierunkiem zmian.
Szczególny nacisk został położony na transformację PGE w kierunku odnawialnych źródeł energii i proekologiczne działania podejmowane przez Grupę. W spotach wizerunkowych zostaną zaprezentowane najważniejsze przedsięwzięcia z zakresu zielonej energetyki, m.in.:
- zasilane zieloną energią stacje ładowania samochodów elektrycznych,
- farmy wiatrowe i fotowoltaiczne,
- wizualizacja morskich farm wiatrowych, które dzięki PGE za kilka lat mają stanąć na Morzu Bałtyckim.
W spocie produktowym natomiast zostaną przedstawione nowoczesne narzędzia obsługi klienta: e-faktura, e-BOK oraz e-sklep.
Cele kampanii to:
- zwiększenie rozpoznawalności PGE,
- wzbudzenie zainteresowania ofertą produktową,
- budowanie wizerunku firmy jako lidera odnawialnych źródeł energii, tym samym firmy innowacyjnej i ekologicznej.
Kampania wystartowała 18 listopada i potrwa do 31 grudnia 2019 r. Kreacja oraz produkcja: The Digitals. Planowaniem oraz zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith Poland.
- 2