„Mamy energię do zmian”. Pracownicy śpiewają w kampanii wizerunkowej PGE - Marketing przy Kawie
„Mamy energię do zmian”. Pracownicy śpiewają w kampanii wizerunkowej PGE
  • 1
  • 2
19.11.2019

„Mamy energię do zmian”. Pracownicy śpiewają w kampanii wizerunkowej PGE

PGE Polska Grupa Energetyczna rozpoczęła kampanię wizerunkową „Mamy energię do zmian”. Jej tematem przewodnim jest transformacja Grupy w kierunku innowacyjnych i ekologicznych rozwiązań. Muzycznym motywem przewodnim spotów jest utwór Andrzeja Dąbrowskiego „Zielono mi”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55869 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

19 listopada 2019