Instagram testuje nowe narzędzie do edycji wideo, które do złudzenia przypomina funkcje TikToka
  • 0
  • 1
13.11.2019

Instagram testuje nowe narzędzie do edycji wideo, które do złudzenia przypomina funkcje TikToka

Instagram wprowadził w Brazylii nowe narzędzie do edycji wideo. Reels kopiuje funkcje dobrze znane z TikToka.

Jak podają serwisy TechCrunch i Variety, narzędzie dostępne jest zarówno na Androida, jak i system iOS. Na razie nie wiadomo, czy pojawi się też w innych krajach.

Za pomocą opcji Reels użytkownicy mogą nagrywać 15-sekundowe materiały wideo, dostosowywać ich prędkość, podkładać pod nie muzykę lub dźwięk z innego filmu. W skrócie: narzędzie oferuje dokładnie to, co znany z TikToka Duet.

Użytkownicy Instagrama mogą:

  • dzielić się tak przygotowanym materiałem wideo poprzez Stories,
  • wysyłać je za pośrednictwem prywatnej wiadomości,
  • opublikować w nowej sekcji zakładki Eksploruj zatytułowanej Top Reels.

Wydaje się to sprytnym sposobem wykorzystania istniejącej sieci instagramerów, by przejąć użytkowników TikToka. Wcześniej Facebook próbował powtórzyć sukces chińskiej aplikacji samodzielnym produktem o nazwie Lasso. Trudno było jednak zbudować bazę użytkowników od podstaw.

Jak przekonuje Robby Stein, director of product Instagrama, o żadnych dwóch produktach nie można powiedzieć, że są dokładnie takie same. Dzielenie się wideo z muzyką to dość uniwersalny pomysł.

Koncentrowaliśmy się na tym, by uczynić z tego unikalny format na nasz użytek – mówi.

Instagram już odniósł duży sukces dzięki skopiowaniu funkcji Stories ze Snapchata w 2016 r.

Źródło: www.theverge.com

  • 1
Instagram testuje narzędzie do edycji wideo – Reels

Instagram testuje narzędzie do edycji wideo – Reels

13 listopada 2019

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.11.2019

Sektor beauty ze wzrostem wydatków reklamowych dzięki e-commerce i Internetowi – odnotowuje Zenith

Wydatki na reklamę w kategorii kosmetyków na świecie mają za sobą dwa lata spadku. W okresie 2019–2021 mają utrzymać stabilny wzrost. Już w tym roku reklama internetowa wyprzedziła telewizję, która jeszcze w 2018 r. była największym medium reklamowym w kategorii beauty. Jak wynika z raportu „Beauty Advertising Expenditure Forecasts”, opublikowanego przez agencję mediową Zenith, do 2021 Internet przejmie 50% wszystkich wydatków na reklamę w tym sektorze.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.11.2019

Polskie małe i średnie przedsiębiorstwa stawiają na organiczną reklamę online. Wyniki badania

Polskie małe i średnie przedsiębiorstwa przeznaczają 20% ogólnych budżetów na działania online marketingowe. Jest to jeden z najniższych wskaźników w Europie. Połowa rodzimych MŚP planuje zwiększenie wydatków marketingowych w najbliższych dwóch latach. 1/4 przyznaje, że nie ma odpowiednio wysokich budżetów ani czasu, jaki może przeznaczyć na działania marketingowe – pokazuje badanie przeprowadzone przez Opinium Research dla Grouponu.