Jak umiejętnie wykorzystywać sezonowość w sprzedaży online i offline?Jak umiejętnie wykorzystywać sezonowość w sprzedaży online i offline?Jak umiejętnie wykorzystywać sezonowość w sprzedaży online i offline?Jak umiejętnie wykorzystywać sezonowość w sprzedaży online i offline?
Jesteś już przygotowany na ten okres? (fot. Pixabay)

Jak umiejętnie wykorzystywać sezonowość w sprzedaży online i offline?

Jak umiejętnie wykorzystywać sezonowość w sprzedaży online i offline?
Ewa Ziętek-Maciejczyk

Ewa Ziętek-Maciejczyk

-

PR & marketing manager, Result Media

Ewa Ziętek-Maciejczyk

Ewa Ziętek-Maciejczyk

PR & marketing manager
Result Media

Pasjonatka digital marketingu z certyfikatem DIMAQ Professional, autorka i redaktorka wielu publikacji. Od ponad 20 lat związana z mediami, wcześniej m.in. Infor Pl, Gremi Media oraz Wiedza i Praktyka. Odpowiedzialna za rozwój i strategię, wizerunek firmy oraz kampanie marketingowe. Z wykształcenia jest polonistką, ukończyła również Akademię Leona Koźmińskiego w Warszawie (kierunki: marketing internetowy, zarządzanie w mediach i handel elektroniczny).

Branża e-commerce chętnie korzysta z okazji, które napędzają koniunkturę. Nie ma z tym dużego problemu, bo konsument lubi mieć powód, żeby sprawić sobie przyjemność zakupami. A listopad i grudzień to najgorętszy okres w tej branży. Jak sprzedawca powinien się przygotować, aby móc w pełni na nim skorzystać?

Jak znaleźć nowych klientów i wykorzystać nadchodzący okres, aby zwiększyć sprzedaż? Otwarcie się na sezonowość wymaga zaangażowania. Trzeba wcześniej sporządzić plan i odpowiednio się przygotować.
Konsument, który szuka prezentów, chadza dziś różnymi drogami
Liczba wyszukiwanych fraz ze słowem „prezenty” zaczyna wzrastać już od końca października.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się