Branża e-commerce chętnie korzysta z okazji, które napędzają koniunkturę. Nie ma z tym dużego problemu, bo konsument lubi mieć powód, żeby sprawić sobie przyjemność zakupami. A listopad i grudzień to najgorętszy okres w tej branży. Jak sprzedawca powinien się przygotować, aby móc w pełni na nim skorzystać?Jak znaleźć nowych klientów i wykorzystać nadchodzący okres, aby zwiększyć sprzedaż? Otwarcie się na sezonowość wymaga zaangażowania. Trzeba wcześniej sporządzić plan i odpowiednio się przygotować.
Konsument, który szuka prezentów, chadza dziś różnymi drogami
Liczba wyszukiwanych fraz ze słowem „prezenty” zaczyna wzrastać już od końca października.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.