Jak umiejętnie wykorzystywać sezonowość w sprzedaży online i offline?Jak umiejętnie wykorzystywać sezonowość w sprzedaży online i offline?Jak umiejętnie wykorzystywać sezonowość w sprzedaży online i offline?Jak umiejętnie wykorzystywać sezonowość w sprzedaży online i offline?
Jesteś już przygotowany na ten okres? (fot. Pixabay)

Jak umiejętnie wykorzystywać sezonowość w sprzedaży online i offline?

Jak umiejętnie wykorzystywać sezonowość w sprzedaży online i offline?
Ewa Ziętek-Maciejczyk

Ewa Ziętek-Maciejczyk

-

PR & marketing manager, Result Media

Ewa Ziętek-Maciejczyk

Ewa Ziętek-Maciejczyk

PR & marketing manager
Result Media

Przez ostatnie 19 lat pracowała w mediach, m.in. w Infor PL, Gremi Media oraz Wiedzy i Praktyce. Była dyrektorem marketingu oraz redaktor naczelną grupy publikacji z obszaru prawa gospodarczego i prawa pracy. Odpowiadała za strategie i rozwój serwisów internetowych oraz czasopism i książek. Z pierwszego wykształcenia jest polonistką, później ukończyła marketing internetowy oraz zarządzanie w mediach na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Ma również doświadczenie we współpracy ze Związkiem Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska w zakresie publikacji na temat marketingu internetowego.

Branża e-commerce chętnie korzysta z okazji, które napędzają koniunkturę. Nie ma z tym dużego problemu, bo konsument lubi mieć powód, żeby sprawić sobie przyjemność zakupami. A listopad i grudzień to najgorętszy okres w tej branży. Zbliża się Black Friday (29 listopada), po nim Cyber Monday (2 grudnia) i Dzień Darmowej Dostawy (10 grudnia). Rozpoczyna się szaleństwo przedświątecznych zakupów. Jak sprzedawca powinien się przygotować, aby móc w pełni na nim skorzystać?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się