0 1 0 6.08.2021W Łodzi powstanie mural firmy Duda Development, który ma zachęcać do tworzenia sąsiedzkich relacjiNa pograniczu łódzkiego Śródmieścia i Widzewa powstaje mural promujący budowanie dobrosąsiedzkiego klimatu. Praca o powierzchni 550 m kw. będzie widoczna na ścianie kamienicy przy Targowej 55, usytuowanej naprzeciwko Diasfery Łódzkiej, inwestycji firmy Duda Development.
0 1 0 6.08.2021Trust is the new king w marketingu online – raport Lightscape i Visibly 2021„Autentyczność, uczciwość i osobisty głos leżą u podstaw wielu sukcesów w Sieci” – to słowa Ricka Levine’a, autora „Manifestu Cluetrain” na temat końca ery tradycyjnego biznesu. Co o tym sądzi polski marketer? Z badania przeprowadzonego na zlecenie agencji Lightscape i marki Visibly wynika, że ośmiu na dziesięciu uważa zaufanie do marki za kluczowy aspekt w pozyskiwaniu odbiorców, szczególnie online.
0 2 0 6.08.2021Moralność finansowa Polaków w czasie pandemii. Badanie Związku Przedsiębiorstw FinansowychPraca na czarno, płacenie gotówką bez rachunku, aby uniknąć VAT-u oraz przepisywanie majątku na rodzinę, aby uciec przed wierzycielami to zachowania, które na rynku finansowym spotykają się z największym społecznym przyzwoleniem – wynika z badania Związku Przedsiębiorstw Finansowych, pt. „Moralność finansowa Polaków 2021”. Wyniki wskazują na utrzymującą się dużą skłonność Polaków do nadużyć w obszarze finansów.
1 1 0 5.08.2021Maszyna do uzupełniania detergentów, która działa z każdą butelką – Unilever postawił ją w BombajuW centrum handlowym Reliance Smart Acme Mall w Bombaju Unilever postawił urządzenie o nazwie Smart Fill. To stacja do uzupełniania detergentów, która umożliwia użytkownikom napełnienie dowolnej butelki różnymi lokalnymi produktami marek koncernu. Wśród nich są płyn do prania Surf Excel, płyn do zmiękczania tkanin Comfort i płyn do mycia naczyń Vim.
0 1 0 5.08.2021Przychody Amazona z reklam wzrosły rok do roku o 87%Kategoria „inne” w raportach Amazona, na którą w dużej mierze składa się sprzedaż reklam, wzrosła w II kwartale 2021 r. do 7,9 mld dol. Stanowi to wzrost o 87% rok do roku – wynika z opublikowanego w 29 lipca zestawienia. Ogólna sprzedaż netto wzrosła o 27% rok do roku, do 113,1 mld dol., co przewyższa szacunki analityków.
1 1 0 5.08.2021„W swoim tempie” – kolejny spot Łomży 0,0% z udziałem Adama WoronowiczaNowa reklama Łomży 0,0 % to czwarta odsłona platformy komunikacyjnej „W swoim tempie”, która wystartowała 8 maja i potrwa do końca wakacji. Adam Woronowicz zachęca w reklamach do spróbowania bezalkoholowego wariantu piwa.
0 1 0 5.08.2021Na rządowej liście płac za promocję szczepień znaleźli się influencerzy, którzy nie współpracowali z rządemW ramach kampanii „Szczepimy się” rząd nawiązał współpracę z influencerami. Jak podaje „Gazeta Wyborcza”, do Internetu wyciekła lista wpływowych osób, które odpłatnie współpracowały, by zachęcać do szczepień. Problem w tym, że część z nich nigdy nie otrzymała oferty współpracy ani pieniędzy.
1 2 0 5.08.2021Urodzony w Polsce brytyjski raper i gwiazda TikToka promuje Polskę i Piekary Śląskie w utworze „Tyskie”Po dobrze przyjętym debiucie młody polski emigrant Pat znalazł się na szczycie list przebojów TikToka i Spotify Viral. Teraz raper urodzony w Piekarach Śląskich powraca z utworem „Tyskie”. Opowiada w nim o różnicach kulturowych między Polską a Wielką Brytanią i o swojej własnej polsko-angielskiej tożsamości wieloletniego emigranta.
1 1 0 4.08.2021Akcja Demokracja zainaugurowała kampanię billboardową „Czarnek Out”Ruch Akcja Demokracja zainaugurował akcję „Czarnek Out”. W jej ramach w jedenastu polskich miastach pojawiło się 29 billboardów wzywających ministra edukacji i nauki do podania się do dymisji. Mają dodawać otuchy uczniom i uczennicom, studentom i studentkom oraz kadrze pedagogicznej – zarówno w dużych miastach, jak i mniejszych ośrodkach.
0 1 1 4.08.2021„Reklama audio online” w pigułce. Ukazał się poradnik grupy roboczej audio-wideo IAB PolskaGrupa robocza audio-wideo działająca w strukturach IAB Polska przygotowała publikację „Poradnik reklamy audio online”. Według badania Mediapanel serwisy związane z audio w styczniu 2021 r. odwiedziło 16,4 mln realnych użytkowników, co stanowi niemal 50% polskich internautów. Poradnik przygotowany przez ekspertów rynkowych odpowiada na wątpliwości dotyczące prowadzenia skutecznych działań reklamowych w tym segmencie rynku.